Beauty review : Plasturi pentru puncte negre 7th Heaven

Buna dragelor,
 
 
Am revenit cu un nou review, de data asta sunt pentru plasturi de indepartat punctele negre , iar eu am incercat varianta celor de la 7th Heaven , si vreau sa va impartasesc parerea mea asupra acestor plasturi.
 
 
 
 
Modul de aplicare conform instructiunilor de pe ambalaj  : Spalati-va fata si lasati zona nasului umeda. Dezlipiti plasturele de pe banda si umeziti partea lui neteda. Aplicati partea umeda a platurelui pe nas si presati.
Lasati plasturele sa se usuce timp de 15-20 minute si apoi indepartati-l de la margini spre centru.
 
 
 
Am folosit acesti plasturi imediat ce i-am cumparat si intradevar dupa cele 20 de minute  se vedea pe ei ca au fost indepartate impuritatile , insa nu in intregime . Zona nasului nu era curatata in totalitate , si ca prima impresie am fost putin dezamagita.
 
Ulterior am refolosit un alt plasture dupa ce mi-am exfoliat fata si mi-am aplicat o masca cu argila. De data asta , probabil pentru ca erau porii m-ai deschisi, rezltatele au fost mult mai bune. Zona nasului era vizibil curatata de punctele negre .
 
Concluzia este ca acesti plasturi sunt intradevar buni insa cel mai indicat este sa fie folositi dupa ce porii sunt bine deschisi . Cel putin la mine , doar asa s-au vazut rezultatele.
 

Comentarii

Postări populare