Beauty review : Corector Astor LIFT ME UP 2 in 1

Buna tuturor!

Nu am mai testat demult un corector , iar in cadrul ultimelor mele cumparaturi am hotarat sa incerc un corector antirid , in ideea ca un produs destinat in special persoanelor mature poate fi mai bun , mai concentrat, cu o putere mare de acoperire, avand in vedere ca odata cu inaintarea in varsta avem mai mult de acoperit si de corectat. 

M-am oprit la un corector Astor , varianta Lift ne up , care promite ca ascunde cearcanele si diminueaza semnele de imbatranire. 

 "Formula sa inovatoare este imbogatita cu vitaminele C și E -. Antioxidanti puternici care ajuta la netezirea pielii și protejeaza impotriva radicalilor liberi. 
De asemenea, beneficiaza de peptide, care ajuta la reducerea ridurilor si face pielea sa arate mai fina si mai tinereasca."




Ambalajul este dragut si practic., este usor de tinut in geanta sau de transportat in calatorii. 



Imi place si modul de aplicare chiar daca unele persoane nu sunt deacord si ar spune ca nu e igienic , insa eu nu tin cont de acest lucru , daca ar fi asa ar trebui sa nu mai folosesc nici luciu de buze , nici creme care vin in cutie ,etc .
Pensula care ajuta la aplicare este cu peri din plastic , iar produsul se scoate prin strangerea tubului. Poti doza foarte bine produsul cu acest sistem , decand il folosesc mereu am aplicat si am scos fix cat produs am vrut fara sa fac risipa.



Eu am ales nuanta 001 Light



Am ales cea mai deschisa nuanta insa mi se pare inchisa si nepotrivita pentru cineva cu tenul foarte deschis. 

Nu este cel mai bun corector pe care l-am folosit insa cu parere de rau este printre cele mai proaste . Acoperirea este foarte mica asemenea cu cea a corectorului de la Oriflame Illuskin, insa diferenta mai mare intre cele doua este ca cel de la Astor nici macar nu ilumineaza zona. Nu am inteles rolul acestui corector si cu siguranta nu il voi mai recumpara . 

Voi ce parere aveti de produsele care au deja aplicator ? 



















Beauty review : Oriflame - Corector The One EverLasting

Comentarii

  1. Interesant , eu am avut ceva tot de la Astor , era sub forma de stilou si acoperea cearcanele super bine , din pacate cred ca l au scod de pe piata sau nu stiu , cel putin la mine in oras nu l am mai vazut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare