Beauty review : Avon Ultra Beauty Lipstick

      Buna tuturor !
     In cautarea celui mai bun ruj Avon am testat si gama Ultra Beauty , gama destul de ieftina , aproximativ 10 lei la reducere, pret foarte bun zic eu . 
     Ambalajul este unul simplu ,placut, negru cu scris argintiu si contine 1,8g produs.
     Forma rujului rotunda mi se pare dezavantajoasa, in sensul in care fara o oglinda nu se poare aplica in mod corect . Consistenta rujului este una foarte placuta , se untinde uniform este pigmentat iar culorile sunt intense.






Nuantele sunt Frisky si Forever Pink.


      Forever pink este o nuanta sidefata ,nu este pe placul meu , pe cand Frisky este o nuanta superba cu foarte putin sidef  si foarte pigmentata. Rujul este dintr-o gama rezintenta, mai degraba persistenta zic eu ,se mentine foarte bine pe timpul zilei fara sa fie nevoie de prea mulre reaplicari.
     Consistenta este una placuta ,nu usuca buzele ,se poate aplica, culoare si dintr-un singur strat pentru o nuanta mai subtila pentru un aspect natural sau doua straturi pentru o culoare mai intensa..
Rujul are si factor de protectie 15 un factor destul de mic, nu cred ca ne putem baza foarte nult pe el insa e bine si atat decat deloc.
Gama nu vine cu foarte multe nuante ,sunt doar 10 la numar, selectia fiind restransa.
     In afara de faptul ca este foarte pigmenat nu am gasit o alta mare calitate a acestui ruj.

Il voi mai recumpara: Nu

Pentru mai multe postari Like paginii de Facebook



Comentarii

Postări populare