Beauty review : Masca de fata cu merisoare Yves Rocher




Buna!

Astazi vreau sa va impartasesc experienta mea cu masca Yves Rocher pe care am gasit-o foarte interesanta in momentul achizitionarii. In primul rand este o masca micuta de 50 ml , usor de luat si in vacanta ,mica si draguta de tinut in baie acasa , e chiar adorabila .



Cel mai mult m-a incantat faptul ca promite ca functioneaza in 3 minute , ceea ce ar fi fost extraordinar . Cei drept eu am lasat-o si mai mult de atat , insa fara sa imi dau seama . Pana la urma un dus dureaza totusi mai mult.


Este o masca cu o textura gelatinoasa , se intinde usor , nu este foarte colorata , se vede foarte , foarte putin o tenta de rosu pe fata .  


Are un miros placut , exact cum miros produsele cu merisoare insa nu este un miros pe care sa il simti dupa ce ai aplicat masca . Eu una sunt obisnuita cu produsele Avon Planet Spa , care au un miros puternic , dar relaxant. 

Masca aceasta nu a facut mare lucru pentru mine , am avut rezultate mai bune cand mi-am pus iaurt pe fata . Pur si simplu nu s-a simtit decat ca am fata mai curata , dar nu era mai neteda sau mai luminoasa .

Este o masca care nu funtioneaza si nu as mai recumpara-o cu toate ca tare ma incanta ideea unei masti de 3 minute. 



Tu ce masti de fata folosesti ?















Comentarii

Postări populare