Cele mai indragite produse de make-up in 2017

Buna dragelor,

La multi ani pentru 2018 si sper ca in noul an sa aveti parte numai de bucurii.
Pentru ca am trecut in noul an am vrut sa adun in postarea de azi toate produsele folosite si mega folosite de mine in anul ce a trecut. Zic sa incepem.






O sa incep cu doua palate de la Sleek pe care le ador si care sunt atat de usor de folosit incat nu a existat zi in care sa nu le folosesc. 



In primul rand paleta de farduri Oh so special! Se poate vedea ca am folosit-o destul de mult, si e perfecta atat pentru zi cat si pentru seara  si pentru orice anotimp. 

Pentru fata am utilizat tot de la Sleek acest trio cu bronzer , illuminator si blush si in curand voi atinge fundul ambalajului . A fost atat de simplu sa o deschid si sa gasesc tot ce aveam nevoie in aceasta paleta , incat nu am mai cautat alt produs.





Pentru buze am folosit de am innebunit ruj rosu anul asta si preferatul meu a fost Amsterdam de la Nyx . Foarte cremos, usor de purtat, se usuca mat si a functionat de minune in combinatie cu , creionul de buze rosu de la Melkior in nuanta Red . Creioanele de buze de la Melkior sunt alte preferate ale mele pentru 2017 , sunt minunate , foarte cremoase, rezistente si ieftine.



Atunci cand am participat la un eveniment mai special am profitat si am purtat si gene false , si cel mai mult am folosit genele de la Melkior pe care le am in mai multe variante deoarece profit mereu de ofertele lor 1+1 si imi tot fac stoc de gene . Sa fie, ca nu se stie niciodata.

De departe cel mai bun primer de ochi folosit este cel de la Urban Decay pe care l-am descoperit anul trecut si este foarte bun . 

Tusul din imagine este de la Loreal si alaturi de rujul rosu de la Nyx a facut parte din rutina mea zilnica de machiaj . Se aplica foarte usor , este pigmentat si rezista foarte bine toata ziua.

Pentru setarea machiajului am folosit sprayul de la Urban Decay si el foarte bun , machiajul a rezistat foarte mult .

Si am si un produs de la Esence foarte drag si anume rimelul  de sprancene pe care il tot recumpar si care este nelipsit din rutina zilnica.

Cam acestea au fost preferatele mele pentru 2017.  Voi ce produse ati folosit cel mai mult in anul ce a trecut?






Comentarii

Postări populare