Beauty review : Rimel Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher

Buna tuturor!

Am revenit cu un alt review si demo la un rimel , desigur, da, inca nu am gasit ceva potrivit pentru genele mele. Genele mele cele fara volum , fara densitate, scurte   si drepte , asta ca sa fie pachetul complet . Pentru cine nu ma urmareste si inca nu  a vazut celelalte review-uri iata si o poza a genelor mele. 






Dupa cum stiti cei de la Yves Rocher au lunar oferte si in una din luni am profitat si eu si am achizitionat rimelul Plup Ultra Volum pentru al testa si a vedea cat de potrivit este pentru mine .

In primul rand ca si aspect atat al ambalajului cat si al periei nu aduce ceva nou, insa ca sa fiu sincera pe mine pentru ca ma intereseaza aspectul final al genelor nu ma deranjeaza ambalajul comun al produsului .


Pensula este in forma de clepsidra si este foarte densa.



Este unul dintre acele produse pe care le poti folosi doar dupa ce a mai trecut ceva timp si a inceput sa se usuce , altfel nu oferea prea mult volum  si parea ca nu face prea multe in acest sens. Se aplica foarte usor , si se poate obtine densitate inca de la prima aplicare , astfel vor fi persoane care nu cred ca au nevoie de doua straturi cu acest produs . Pe langa gene mai dese le si curbeaza , forma care se si mentine pe durata zilei . Nu am observat ca ar curge , desi l-am folosit si cand am mers la sala , motiv pentru care pot spune ca este un produs persistent. 

Iata insa si genele mele dupa aplicare



Arata destul de bine , insa cu acest mascara , desi am aplicat un singur strat am observat aspectul de " picioruse de paianjen" . 

Nu este ceva care sa ma atraga la un rimel in mod special motiv pentru care eu o sa ii spun "pas" data viitoare . In mod clar nu este ceea ce eu caut. 

Pentru voi cum a functionat acest rimel? 












Comentarii

  1. Eu am avut aceeasi problema cu el: formula prea lichida la inceput, motiv pentru care l-am lasat deoparte zicand ca nu e bun. Dupa ceva timp am inceput sa il folosesc din nou. Imi place ca ofera volum, dar daca vreau si lungime trebuie sa mai folosesc alt rimel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu acest rimel , la inceput mi-a creeat probleme , se transfera pe pleoapa superioara , cum s-a mai uscat a devenit unul din preferatele mele , acum folosesc The one brilliant black e preferatul meu momentan.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare