Rasfata-ti simturile! Non-beauty review-Silan Soft & Oils

Buna tuturor!

Am primit cu bucurie acum cateva saptamani coletul de la Buzzstore cu noul balsam de rufe Silan Soft & Oils. In cazul in care nu stiti, Buzzstore este un site care iti ofera posibilitatea de a testa gratuit produse din diverse categorii- de beauty, produse pentru casa, electronice, etc.

Coletul meu:


In aceasta campanie am primit : un umeras in culoarea mentei , satinat si foarte dragut, un balsam de 1.5 L  in varianta Gold suficient pentru a iti face o parere concreta asupra produsului si  10 mostre si brosuri de oferit prietenilor prin care sa impartasim experienta .

Este descris ca un balsam ce face parte dintr-o gama "inspirata din industria cosmetica, un balsam unic cu uleiuri pretioase parfumate, care iti incanta simturile si te invaluie cu un parfum seducator"

Nu stiu cat de pretioase sunt uleiurile din compozitia acestui balsam de rufe avand in vedere ca este un produs convenabil ca pret , insa dupa mine arata ca un borcan cu miere. Asta a fost prima mea parere cand l-am vazut . Mirosul este unul deosebit si placut , nu este deloc puternic si innecacios asa cum se intampla ori de cate ori ma ducem la magazin si cand incepeam sa miros balsamurile de pe raft din 10 , 9 imi intorceau nasul de cat de puternic si neplacut miroseau .
L-am folosit cu incredere si pe hainutele baietelului meu de un an si nu a fost nici-o problema ,desi nu este un produs din categoria sensitiv.


Nu este prima data cand folosesc balsam de rufe Silan, insa gama cea noua mi se pare mai buna decat celelalte variante. 


Pe langa faptul ca lasa rufele moi la atingere, am observat deasemenea ca pentru rufele care au stat mai mult in sifonier si nu au fost folosite imediat mirosul s-a pastrat   foarte bine .





Pentru persoanele interesate  noua gama este disponibila in trei variante: 

Silan Soft&Oils Gold – Rasfata-te cu parfumul delicat de vanilie, combinat cu note lemnoase senzuale si flori pretioase. 

Silan Soft&Oils Purple – Experimenteaza amestecul oriental cu note pretioase de santal!

Silan Soft&Oils Blue – Simte parfumul captivant cu note fructate, echilibrate de note lemnoase seducatoare!


Voi a-ti incercat noul  Silan Soft & Oils ?#buzzsilan

Daca te intereseaza sa te inscrii si tu  pentru viitoare campanii da click aici



Comentarii

Postări populare