Beauty review : Cien

Buna dragelor!

Azi o sa va povestesc despre experienta mea cu cateva produse primite prin campania celor de la Buzzstore , si sunt produse Cien pe care dupa cum stiti le gasiti la Lidl.
Am mai incercat in trecut produse de la ei si chiar si acum am cateva acasa ,iar parerea mea pana sa le testez pe cele primite era oricum buna. Din fericire si produsele primite in colet de la Buzzstore s-au dovedit a fi foarte bune si sunt foarte incantata de ele.


 
 

 
 



 
 


Preferata mea este crema de maini Anti-age cu Q10. Este o crema pe care o folosesc cu mare placere si va fi produsul pe care cu siguranta il voi recumpara . Intra repede in piele si hidrateaza foarte bine pielea . Se dimte confortabil , are un miros placut, nu este deranjant , iar pretul este foarte bun . In ultimul timp nu mai foloseam crema de maini pentru ca nu ii gaseam rostul si foloseam crema de corp insa crema asta am gasit-o ca fiind ideala  si exact ceea ce aveam nevoie .  Trebuie sa o incercati!




Am mai primit si doua crème de fata , una de zi si una de seara , ambele cu Q10. Amandoua au aceeasi textura , cremosa, usor densa , culoarea este una galbuie , iar mirosul este ..... (fara sa par rautacioasa) imi aduce aminte de odorizantele de wc cu aroma de lamaie . Dar desigur asta e doar impresia mea , nu cred ca toata lumea este de acceasi parere , dar mie asa mi s-a parut  si mi se pare in continuare .Oricum nu este atat de puternic si nu ma deranjeaza cand le folosesc.  Insa exceptand acest lucru ambele mi se par niste crème bune , hidratante , care la fel ca si crema de maini intra repede in piele  si ceea ce este cel mai important pentru mine a fost ca s-a potrivit si tenului meu gras . Nu am simtit nici ca mi-a ingrasat tenul , dar nici nu am simtit fata ca ma strange.
Un alt minus este ca la crema de zi desi spune ca protejeaza  impotriva razelor solare , nu are factor de protectie , ceea ce cred ca ar fi necesar pentru orice crema de zi.




Ultimul produs primit este crema de dus . Si la acesta am avut o mica problema cu mirosul , mi se pare ca miroase barbatesc , insa l-am intrebat pe sotul meu ,iar el nu a avut acceasi parere . Din nou este doar impresia mea si este personala. Insa este un produs cremos si desi nu am avut prea multe asteptari de la el am ramas surprinsa sa observ ca intradevar pielea mea era foarte fina si hidratata dupa dus . Si cand te gandesti ca este foarte ieftin!.

 
 
 
Mai jos o sa va las cateva informatii primate odata cu aceasta Campanie Buzzstore despre produsele Cien : "Cien Q10 crema anti-rid Nr. 1!
Conform unui test specializat
realizat în 2014 în Italia, Cien de la Lidl Romania este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1! "
 
"Crema antirid cu Q10 hidratează și pătrunde rapid în piele pentru o protecție optimă a pielii împotriva agresiunilor externe.
 
Datorită coenzimei Q10 și a acidului hialuronic, aceasta reduce apariția unor noi riduri prin favorizarea sistemului regenerator al celulelor bazale ale pielii. Vitamina E va proteja pielea împotriva îmbătrânirii premature și îi va reda strălucirea și fermitatea.

Pentru că pielea sensibilă are nevoie de o îngrijire pe măsură, crema de duș Cien Med cu 5% ulei natural o curăță cu delicatețe și o protejează împotriva deshidratării.
 
Testată clinic și dermatologic, aceasta este concepută pentru a deveni un aliat de încredere al pielii sensibile."
#buzzcien, #damiunpont  #ProtejamFrumusetea

Comentarii

Postări populare