Produse terminate #6

Buna dragelor!


 
 
Revin astazi cu o postare a produselor terminate din ultima vreme, cam ultima luna si haide sa vedem care este parerea mea finala despre ele.


 
 
O sa incep cu doua produse de make-up , primul din imagine este anticearcanul de la Astor Lift me up 2 in 1  , un produs pe care nu il voi recumpara, nu mi s-a parut ca face ceva in mod deosebit si in mod clar sunt si alte produse la fel de ieftine, dar mult mai bune. Si daca ma intrebati pe mine o astfel de varianta de anticearcan o gasiti la Oriflame si este corectorul Everlasting  .Al doilea produs este fondul de ten de la Revlon Colorstay despre care toata lumea vorbeste si are cuvinte de lauda , si intradevar este un produs bun si merita incercat . Cu siguranta il voi recumpara insa in varianta cu pompita.
 
 
 
 
 
 
 
Am mai terminat si un gel exfoliant de fata de la Cien. A fost un gel de curatare bun , cei drept nu ma da pe spate mirosul lui , insa in rest am fost multumita si o sa il recumpar pe viitor . In present am recumparat un al favorit de-al meu si anume gelul de la Bioten.  Am mai folosit si un sapun de maini de la Teo care face parte dintr-o gama foarte parfumata , dar ca la orice sapun dureaza doar la inceput . Il folosesti putin si dispare si parfumul . Cu toate astea probabil o sa il recumpar . Vom vedea!
 
 
 
 
 
 
 
 
Trecem la ingrijirea parului si primul produs terminat este de la Avon din gama Suprem Oil , o gama care imi place foarte mult , iar samponul mi s-a parut foarte bun , facea spuma , curata bine si deja sunt la al doilea tub. Sotul meu a terminat si un sampon Clear Men pe care l-am incercat si eu si in mod clar a fost un sampon foarte refreshing , foarte mentolat . Am mai terminat si un sampon argintiu de la Kallos . Momentan o sa i-au o pauza de la el , nu simt nevoia de un astfel de sampon.
 
 
 
 
 
 
 
Tot pentru par am mai terminat si un spray Anticadere de la Gerovital  de care sunt foarte multumita . Si la polul opus , un produs care nu mi-a placut deloc este acest tratament de la Avon Suprem Oil care nu face nimic  si este si foarte mic , are doar 50 ml . Nu il voi recumpara. Este singurul produs din gama care nu imi place.
 
 
 
 
 
Pentru corp am terminat acest spray de la Balea cu pepene  verde, editie de vara . Personal nu mi-a placut asa de mult mirosul si l-am folosit mai mult prin casa ca sa pot sa il termin. Am mai folosit si o crema de corp de la Oriflame cu lapte si miere , o crema foarte buna , hidratanta si miroase si foarte bine.
 
 
 
 
O alta crema de corp de la Oriflame a fost si aceasta cu galbenele si castravete . O crema foarte buna pentru vara , era racoritoare , insa nici la aceasta nu mi-a placut prea tare mirosul . Un alt produs pentru par pe care in ador este din aceeasi gama Suprem Oil de la Avon , este un ulei bifazic , care imi lasa parul foarte lucios si hidratat. Desi este un ulei , iar atunci cand il aplici pare ca iti ingrasa parul , dupa 2 minute nu mai arata asa .
 
 
Acestea au fost produsele terminate in ultima perioada , unele bune , unele rele . Voi ce produse ati mai terminat?
 
 
 
 
 

Comentarii

Postări populare