Descopera frumusetea cu Dove !




Buna dragelor!

De curand   am fost selectata pentru a participa la o noua campanie Buzzstore , si anume campania Dove . Tare am fost incantata , pentru ca am mai folosit produse Dove si am fost intotdeauna multumita .




 
 
Am avut ocazia sa testez sapunurile lichide si pot sa spun ca sunt minunate . Sunt hidratante si curata foarte bine atat mainile cat si tenul . Mai nou am folosit sapunul lor  si pentru curatarea pensulelor si face o treaba minunata .
 
 
Cu ¼ crema hidratanta, Dove actioneaza eficient pentru a oferi pielii un binemeritat tratament. Dove curata eficient pielea si ajuta la pastrarea unei bariere sanatoase de protectie a pielii, chiar si in sezonul rece.

 
Sapunul-crema Dove este singurul sapun cu ¼ crema hidratanta care hraneste pielea in profunzime, lasand-o mai fina si mai catifelata.  Indeparteaza eficient impuritatile si grasimile de pe suprafata pielii, iar spuma bogata si cremoasa  lasa mainile hidratate si placut parfumate.
 
Dove este un adevarat rasfat! #buzzdove
 

Comentarii

Postări populare