SCHAUMA NATURE MOMENTS



Buna dragelor!

Nature Moments este ultima lansare Schauma , si Doamne ce bine mai miros aceste produse de ingrijire a parului . Preferatul meu este cel pentru par vopsit insa am avut ocazia sa incerc varianta mediteraneana cu ulei de masline si aloe vera  destinata parului degradat .
 
Noua gama de produse Schauma   utilizează doar esențe de origine 100% naturală și sunt testate dermatologic, fiind blânde cu pielea capului şi neconținând, de altfel, niciun fel de siliconi sau coloranți artificiali. Mai mult decât atât, au un pH neutru, astfel încât, după spălare, părul rămâne nu doar curat, ci și frumos în mod natural și rezistent de la rădăcini până la vârfuri.



Samponul curata foarte bine parul si scalpul , face foarte multa spuma si nu usuca parul , insa nici nu am observat ca se ingrasa mai repede decat de obicei .
 
 

Balsamul este si el bun insa nu por sa spun ca ma dat pe spate este un balsam care lasa parul moale si hidratat.  In descriere se mentioneaza ca reduce ondularea insa eu nu am observat acest lucru , desi mi- as fi dorit.




Sunt 4 varianta in aceasta gama si toate miros divin. Merita incercate , si cred ca exista o varianta pentru fiecare persoana.


                                           #buzzschauma si #naturemoments


SCHAUMA NATURE MOMENTS Provence Herbs & Lavender este special creată pentru un păr fără volum și cu firul subțire, pentru a-l curăța fără să-l încarce suplimentar și pentru a-i reda volumul.

SCHAUMA NATURE MOMENTS Honey Elixir & Barbary Fig Oil fortifică structura firului de păr și îl hrănește pentru a preveni degradarea sa în viitor.
 
SCHAUMA NATURE MOMENTS Mediterranean Olive Oil & Aloe Vera reduce ondularea și ruperea părului și previne apariția vârfurilor despicate, redând-i moliciunea și aspectul sănătos de la rădăcină până la vârfuri.

SCHAUMA NATURE MOMENTS Raspberry & Sunflower Oil protejează culoarea părului vopsit sau decolorat, îl hrăneşte si îi reda strălucirea.



Am folosit cu mare placere atat balsamul car si samponul si le recomand .
 

Comentarii

Postări populare