Produse terminate #1

         Buna tuturor!

       M-am gandit ca prin reazilarea unei postari cu produse terminate, reusesc sa va impartasesc din experienta mea cu diverse produse , majoritatea de ingrijire, pentru care nu voi reusii sa fac postare separata. 
       Nu am asteptat sa se stranga foarte multe , am zis eu ca un numar de 10 produse este suficient pentru o postare . Asa ca haide sa le vedem.



Primul produs terminat este Gelul spumant Avon , in amabalajul vechi. Este un produs bun , usor de folosit curata bine tenul si ofera o senzatie de improspatare care dimineata sau dupa o zi incarcate energizeaza parca tenul .


Sampon argintiu Kallos. Un alt produs care imi place foarte mult si pe care il tot recumpar pentru ca ma ajuta sa am o culoare de blond deschis foarte placut natural. Cei drept am momente cand evit sa il folosesc , mai fac pauza pentru ca tinde sa faca suvitele prea deschise cu tenta mova si nu imi place asta.



Sampon Nivea Volume Sensation . Pentru mine majoritatea sampoanelor au acelas efect asupra parului si nu observ mare diferenta intre ele . La fel e si in cazul acestui sampon , care este un sampon bun , face spuma , miroase bine , spala bine parul si cam atat. Cat despre volum nu am observat nimic. 



Demachiant de ochi Nivea. Nu sunt o adepta a folosirii demachiantelor de ochi , de obicei folosesc acelasi demachiant pe intreaga fata plus ochi . Insa l-am gasit la promotie si am zis sa il incerc , si am fost foarte multumita de el , demachiaza bine si eficient si nu m-au usturat ochii. 



Spray de corp Cien Lidl. Am cumparat acest deodorant de corp pentru ca mirosea a cocos si mi s-a parut super  placut , in plus a fost doar 6 lei . Am fost placut surprinsa ca mirosul si persista foarte mult pe piele si se transmite in jur . Cei drept in momentul aplicarii , se elimina un praf destul de inecacios , insa in rest este un produs care mi-a placut.





Gel de dus Oriflame Wta. Un gel de dus bun care spala bine , face spuna , insa mirosul este oarecum barbatesc , este destul de tare si mie una nu mi-a placut.



Crema matifianta Farmec. A fost o crema lejera care mirosea foarte bine , insa nu este potrivita pentru un ten care se lupta cu excesul de sebum si cu semnele de imbatranire. In plus nici nu are factor de protectie care mi se pare un minus . Nu o voi mai recumpara.


Corector Avon Ideal Flawless. Un alt produs care nu mi-a placat ,usuca zona , iar liniile fine din jurul ochilor devin mai evidente  si nu acopera imperfectiunile.


Balsam de par Nivea long repair. Este printre balsamurile de par preferate de mine si l -am recumparat de cateva ori . Hidrateaza si lasa parul moale , este foarte bum .


Si nu in ultimul rand Lotiunea de corp Avon Skin so Soft cu ulei de macadamia.O lotiune ca oricare alta , miroase bine si ofera hidratare pe moment insa nici mirosul nici  hidratarea nu se mentin. Nu o recomand
















Comentarii

Postări populare