Machiajele lunii Octombrie 2015

Buna tuturor!

Luna asta am experimentat o multime de culori de toamna in ceea ce priveste machiajul ochilor si cred ca pentru ochii mei caprui acest tip de culori tomnatice se potrivesc de minune .Iata care au fost cele mai folosite produse de machiaj ale lunii octombrie .


Pentru fata am tot folosit primerul de la Catrice  si CC cream-ul de la Elmiplant . Nu sunt printre preferatele mele insa le-am tot folosit pentru a le termina . Inca nu s-a intamplat lucrul asta dar nu o sa le recumpar cand se va intampla .



Pudra de la Avon care este o pudra buna si ieftina. Ma multumeste , comparativ cu cea de la Rimel de exemplu , ca are oglinda si un ambalaj mult mai practic.




Tot de la Avon cea mai des folosita paleta a fost Atraction , dintr-o editie mai veche. 


Ca si fard de obraz l-am folosit pe acesta de la Arabian Glow insa nu este nici pigmentat, iar nuanta este cam portocalie , nu este pe placul meu .




Pentru iluminare am optat cel mai mult pentru Elf  in nuanta Gotta Glow, care imi place foarte mult , ofera o iluminare mai discreta nu foarte puternica si este perfect pentru zi.





Pentru buze am optat pentru ceva mai natural Loreal Color Riche 717.









Comentarii

Postări populare