Beauty review : Creion de buze Ultra Color Avon

           Buna tuturor !

       In incursiunea mea de a incerca toate produsele de buze de la Avon am gasit si acest produs , destul de interesant la prima vedere , mai exact un  ruj sub forma de creion . Nu este un concept inovativ , se gaseste la majoritatea firmelor . In colectia mea mai am ceva asemanator de la Bell Cosmetics care imi place foarte mult , insa acela este un balsam , acesta este insa un creion jumbo care poate fi folosit pe post de ruj . Pana la urma ar fi greu de folosit pe poat de creion de buze , avand in vedere dimensiunea lui. 


          Este un produs de buze foarte practic , usor de tinut in geanta, nu ocupa mult spatiu , si are un ambalaj destul de dragut , cu ajutorul caruia putem identifica foarte usor culoarea , ceea ce este foarte util si deloc de neglijat pentru alegerea unui ruj in momentul cand ai o colectie maricica. Un alt aspect placut este faptul ca are o consistenta mai tare decat a unui ruj , ceea ce reduce riscul de a se rupe , sau a se "inmuia " in zilele calduroase de exemplu .

            Eu am ales o nuanta de roz  in ideea ca ar putea fi un nude pink, insa nu a fost asa. Este mai degraba un roz varuit. 

Nuanta mea este Sweety Pink.


          Se aplica foarte usor , nu iti trebuie oblinda , se poate aplica si fara . Insa nu este cremos , se aseamana mai degraba cu un ruj mat . 



        Din pacate nu rezista foarte mult pe buze , il gasesc potrivit pentru retusuri sau cum spuneam mai sus pentru a fi pus in geanta si folosit la nevoie .
        Are o pigmentatie medie , destul de buna , care mai poate fi crescuta prin aplicarea mai multor straturi. 
           Un alt aspect al acestui ruj ar fi faptul ca nu iti permite aplicarea unui gloss peste , cel putin cel cu pensula pentru ca se strange foarte urat un momentul cand dai cu acea pensula de gloss. Cel mai indicat ar fi glossul in tub care se aplica direct. 
         In mod clar nu este un produs de neglijat , insa cred ca mai potrivite ar fi nuantele mai inchise . Daca ar fi sa-l recumpar a-si alege alta nuanta.








Comentarii

Postări populare