Produse terminate #2


        Buna tuturor!

     Iata ca s-a mai terminat inca o luna si cu ea si cateva produse cosmetice si de machiaj pe care le-am tot folosit in ultima perioada. Cand ma gandesc cat de repede trece timpul , si ca in curand ne apropiem de luna decembrie si de sarbatorile de iarna parca ma apuca un entuziasm neadecvat vremii de afara  . Oricum deja se simte admosfera sarbatorilor de iarna , am vazut in multe magazine produse pentru luna decembrie . Si totusi cred ca ma gandesc prea departe zic totusi sa ne bucuram si de toamna ca si ea e frumoasa.
       Revenind la subiectul postarii iata ce produse am reusit sa termin in aceasta luna.



Creionul de ochi Avon Supershock. Este un creion buna care pe mine ma multumeste , este cremos , rezista destul de bine si deja l-am recumparat. Pacat ca nu au prea multe culori .



Corectorul Avon Luxe. Din nou un produs de la Avon care imi place foarte mult si despre care am facut un review aici.



Gel de dus exfoliant Avon cu ciocolata. Acest exfoliant este din gama Naturals si este preferatul meu, un produs pe care l-am tot recumparat. In trecut am folosit si varianta cu vanilie si cea cu , capsuni insa cea cu ciocolata este preferata mea, miroase efectiv a shake de ciocolata.



Crema de ochi Oriflame . Aceasta crema pe care tin minte ca am luat-o la un set a fost o dezamagire. Mai folosisem creme de ochi de la ei si am fost multumita . Pe  acesta am cumparat-o pentru ca aplicatorul era roll-on , insa pe langa faptul ca se aplica destul de greu , acel aplicator este din plastic ceea ce nu ii da nici-o utilitate. Oricum nu il recomand si nu il voi recumpara.




Apa de fata Balea . Un produs pe care l-am cumparat asta vara pentru improspatarea fetei insa nu il gasesc ca ar trebui sa fie un produs necesar. Pana la urma este doar apa imbuteliata.




Demachiantul Gerovital . Pentru acest produs deja am facut un review , este un produs bun si ieftin.


Dispozitiv de curatarea fetei Avon . Este un dispozitiv bun pe care l-am tot folosit , este dintr-un cauciuc moale si este bland cu tenul. Acum insa trebuie sa il arunc pentru ca nu mai arata asa bine.


Ruj Elf in nuanta Ripe Rose. Unul dintre rujurile mele preferate , insa din pacate nu se mai gaseste nuanta , dar cu siguranta voi recumpara o alta nuanta din gama lor Minerala.



Creion Oriflame . Desi nu l-am terminat a expirat si trebuie sa il arunc . ultima data cand l-am folosit ma usturau ochii. Nu sunt adepta creionului alb sau crem pe linia apei insa unul in colectie nu strica.



Spray pentru uscarea ojei Kallos . Este produsul meu preferat la acest capitol si din punctul meu de vedere functioneaza mai bine decat cel de la Farmec.



Comentarii

Postări populare