Beauty review: Spray pentru fixarea machiajului Fix ME Aura

     
Buna tuturor.

Cu toate ne dorim sa avem un machiaj impecabil si de durata, fie ca avem un eveniment important , fie ca avem treaba toata ziua sau doar ca suntem pasionate de machiaj si ne dorim un makeup perfect finisat. Un astfel de machiaj ar trebui sa se termine cu un produs de fixare care sa ofere rezistenta si sa nu incarce tenul.
Dupa doua experiente esuate : Avon si Elf ,am descoperit produsul ce face subiectul postului de azi .
Descoperire am facut-o in DM , la sectiunea de makeup,  "standul" Aura. Pana acum nu am mai auzit de aceasta firma lucru care m-a facut sa fiu si sceptica si nehotarata in achizitionarea produsului, insa pretul m-a determinat sa incerc.De ce nu? am zis eu atunci.






Este un produs care m-a surprins placut si care intradevar ajuta la fixarea machiajului, iar efectul este de durata, deci este eficient. Aplicarea lui trebuie facuta de la distanta ,iar senzatia pe care o ofera este ca ai aplicat fixativ de par pe fata, in sensul ca instant simti ca te "tine" fata . Acest aspect este usor sesizabil si de moment.
Vine in ambalaj de 75 ml si costa aproximativ 19 lei.

Concluzia : merita incercat , si nu il recomand folosit zilnic.

Il voi mai cumpara : DA

Intrebarea postului : Ati folosit cosmetice Aura?

Recomandare :



Comentarii

Postări populare