Beauty review : Corector Catrice Camoflage Cream

Buna tuturor!

Corectorul este unul din cele mai cumparate produse ale mele . Am incercat destul de multe pot spune ca nu am gasit unul care sa ma multumeasca . Eu nu am foarte multe de acoperit , cel mai mult pun accest pe zona ochilor pentru care imi doresc un produs care sa aibe acoperire mare sa nu usuce pielea si sa reziste cat mai mult .
Despre corecorul de la Catrice am auzit destul de multe si chiar de bine astfel am fost tentata sa il folosesc si eu .
Se prezinta in ambalaj ce contine 3g produs ,iar nuamta pe care eu am ales-o  020 light beige.





Pretul este 14.5 lei pe 1001 cosmetice de unde l-am achizitionat si eu. Ambalajul este unul simplu nimic deosebit ,iar faptul ca vine intrun astfel de "borcanel" pentru mine este un dezvantaj pentru ca se poate contamina usor cu microbi ,sau eu mai stiu ce. Lasand la o parte acest aspect produsul este unul cu o textura cremoasa usor de aplicat si care poate fi folosit si ca baza de machiaj. Acoperirea este medie ,iar daca incerci mai multe straturi am observat ca aspectul nu mai e natural si pare incarcat .Si da are rezistenta in timp.

Il voi recumpara :Da

Intrebarea postului : Cat de mult avem nevoie de corector?

Comentarii

Postări populare