Beauty review : Sampon Uscat Kallos Go Go

      
Buna tuturor!

Astazi o sa vorbim despre samponul uscat de la Kallos,un produs pe care l-am descoperit intamplator .Nu ma asteptam la mare lucru avand in vedere ca am mai incercat produse din gama Gogo de la Kallos si nu mi s-au parut cine stie ce . Insa avand in vedere ca nu sunt niste produse scumpe am zis sa incerc sa vad cum e samponul lor uscat.






Este cel mai ieftin produs de acest gen pe care il incerc si sunt foarte multumita. Se pulverizeaza foarte usor nu am avut probleme cu ambalajul respectiv cu pulserizatorul, se distribuie produsul uniform fara sa se umprastie aiurea. Nu lasa pelicula alba, si nu lasa dara innecacioasa dupa pulverizare . Nu incarca parul , absoarbe excesul de sebum pentru cateva ore bune  si are un miros placut. Mirosul nu este extrem de puternic insa mi s-a parut "refreshing" pentru scalpul capului.
Costa in jur de 8 lei si la acest pret nu ai cum sa ceri mai mult. 

Il voi cumpara : DA

Intrebarea postului : Ce alte produse Kallos recomandati?

Comentarii

Postări populare