Beauty review: CC Cream Elmiplant

 Buna tuturor .
Astazi doresc sa va impartasesc parerea mea despre , asa cum spune si titlul, CC Cream-ul Elmiplant.Im primul rand l-am cumparat in speranta ca o sa descopar un produs inovator ,mai special fata de alte produse asemanatoare cum ar fi  cremele colorante.
Produsul se prezinta in felul urmator:



Descrierea lui pe site-ul Elmiplant este
-elmiplant SKIN MOISTURE Colour Correction Cream reprezintă noua generație de creme BB, îmbogățite cu pigmenți minerali și ingrediente active naturale, ce îți oferă un ten cu aspect perfect printr-un singur gest! Bucură-te de un ten luminos, cu o nuanță uniformă, dar și de hidratare eficientă și protecție, folosind un singur produs.- elmiplant SKIN MOISTURE CC Cream îți respectă tenul. Toate produsele sunt testate dermatologic, fără parabeni și fără parafine.Produs diponibil in 2 nuante: deschis si mediu.



  


Eu sunt o persoana cu tenul gras ,si nu mi s-a potrivit deloc. Este o crema mult prea hidratanta si o gasesc potrivita doar persoanelor cu tenul uscat. Un alt minus ar fi acoperirea pe care o ofera care este inexistenta. Nu se vede nimic pe ten si nu uniformizeaza nimic Nuanta mea este "deschis"  ,insa cred ca se potriveste la mai multe nuante de ten ,probabil asta au urmarit si ei cand au scos decat 2 variante. 
Plusurilele acestui produs ar fi ingredientele naturale continute , lipsa parabenilor si a parafinelor ,hidratarea , dar si mirosul subtil si placut.

Concluzia:
O sa mai cumpar acest produs: Nu

Intrebarea postului: Voi ce parere aveti despre cc cream-uri?
Merita folosit un astfel de produs?


Comentarii

Postări populare