Beauty review : Apa micelara Avon

       Buna tuturor !

      Iata ca si cei de la Avon au lansat versiunea lor de apa micelara , gama este Nutra Effects, o lansare destul de tarzie avand in vedere ca acest concept de demachiere este lansat de cativa ani.
       Am fost curioasa sa-l incerc si nu am ezitat sa il cumpar.

    Sloganul lor pentru aceasta apa micelara este: "Mai mult decat curatare!"
Iata si descrierea Avon pentru acest produs:

Apa micelara cu formule pe baza complexului Active Seed cu extract de fructe de padure:

-indeparteaza eficient machiajul rezistent
-ofera senzatie imediata de prospetime
-potrivita pentru toate tipurile de ten.
Cum actioneaza: apa micelara Nutra Effects contine un complex pe baza de fructe de padure dar si micele, care ajuta la indepartarea impuritatilor. Datorita acestor compusi formula sa indeparteaza chiar si machiajul rezistent la apa, curata tenul in profunzime si ii reda elasticitatea. Calmeaza chiar si pielea sensibila. Fara parabeni, ftalati  sau coloranti. Testata alergologic. Formula fara alcool.

Mod de folosire: tamponeaza o discheta demachianta cu lotiune si aplica pe ten, gene, pleoape si buze. Nu necesita clatire.

Iata si parerea mea :

       Produsul se prezinta intr-un ambalaj clasic transparent , ceea ce este mereu un plus pentru ca poti vedea cat produs mai este, insa nu prea imi place capacul care este desurubabil si parca e incomod sa stai mereu sa scoti capacul , sa ai grija sa il pui la loc si a.m.d.


      Am testat acest produs pe machiaj normal, nu folosesc produse rezistente la apa si nu am putut verifica eficienta lui pe un astfel de machiaj . 
       In ceea ce priveste machiajul demachierea cu aceasta apa micelara nu a parut o experienta deosebita. Nu spun ca nu a fost un produs bun si ca nu mi-a indepartat machiajul insa nu atat de repede si de eficient cum ma asteptam . Mai exact , in zona ochilor a trebuit sa insist mai mult pentru a indeparta rimelul si dermatograful.
        Am simtit nevoia sa aplic de mai multe ori produs pentru ca imi dadea impresia ca mai trebuie curatata zona , si chiar asa si era. In final insa isi face treaba , dar mai greu.
        Un alt detaliu pe care l-am intalnit deranjant la acest produs este mirosul, care nu ca este puternic , dar cel putin mie imi displace aroma lui . Si ca sa fiu sincera la aceste ape micelare nu cred ca ar trebui sa existe miros. 
        Concluzia ar fi ca totusi nu este un produs rau insa nici foarte bun .  Pe mine nu m-a convins si nu o sa il recumpar.
   

Recomandare : 









Beauty review : Gerovital Happiness Crema Gel Curatare Fata













Comentarii

Postări populare