Beauty review: Ruj Absolut Yves Rocher

           Buna tuturor!

          Nu detin multe produse Yves Rocher , cele mai multe, ca mai noi toate ,sunt gelurile de dus Jardins du Monde , insa intr-una din comenzile catre ei am primit si acest ruj din gama Absolut. Rujul acesta in mod normal costa 40 de ron cu posibilitatea de a fi la reducere sau gratuit asa cum l-am primit eu. Cei drept altfel nu cred ca l-as fi cumparat, 40 de lei parea destul de mult pentru un ruj despre care nu stiam mare lucru.

            Ambalajul este unul foarte frumos si placut. Este auriu -roz cu un model elegant pe el si pana acum nu am avut probleme cu el cum ar fi sa se zgarie sau sa aibe urme de orice fel.




         Nuanta pe care eu am ales-o este Roz Pudrat si este o nuanta foarte placuta , naturala, purtabila de catre oricine si perfecta pentru zi indiferent ca mergem la serviciu, la scoala sau la o iesire in oras. 



Iata descrierea Yves Rocher despre ruj :


-Culori intense și rezistență îndelungată astfel încât uitați că îl purtați pe buze
-Rujul de neuitat, pe care uitați că îl purtați pe buze. 
-Un ruj de buze cu o textură ultra-rezistentă, de o delicatețe excepțională, învăluit într-un ambalaj rafinat, auriu rosé. 
-Ruj Absolut vă surprinde prin textura sa naturală cremoasă și hidratantă, pentru o aplicare senzorială fără precedent. 
-Avantaj : ambalajul elegant și rafinat ce pune în valoare nuanțele intense ale rujului de buze. 
Rujurile noastre de buze nu conțin nici carmin de coșenilă, nici lanolină, nici uleiuri minerale.

Iata si opinia mea dupa utilizarea acestui ruj. 


        Am avut o experienta placuta si oarecum am primit din partea lui ceea ce am crezut ca o sa faca. Mai exact este un ruj hidratant , ce se mentine relativ bine , dureaza pana la 4 ore pe buze ,insa nu este rezistent la transfer. 
     Dupa cum se vede in poza este si pigmentat ,nu se stange in liniile buzelor, se aplica uniform si hidrateaza foarte bine lasand o senzatie placuta de confort.
       Este un ruj un si am vazut ca au multe nuante in colectie , deci aveti de unde sa alegeti nuanta care va reprezinta cel mai bine.
      Consider ca este un ruj de achizitionat insa doar atunci cand este la o promotie acceptabila si nu la pret intreg. Eu una am sa  il recumpar daca voi avea ocazia.





Recomandare : Unboxing Yves Rocher 















Produse pentru care nu se merita sa investim bani









Beauty review : Ruj 3D Plumping Avon

Comentarii

Postări populare