Produsul lunii Noiembrie 2015 - Lotiune de corp Elmiplant Skinnergy So Alive!

        Buna tuturor!

        Aproape in fiecare luna incerc produse noi si mai mereu exista cel putin un produs care sa imi placa foarte mult . In luna noiembrie desi o aveam demult in setar, am incercat lotiunea de corp de la Elmiplant Skinnergy si mi-a placut extrem de mult . Este minunata si va recomand sa o incercati . Eu am varianta  So Alive! pentru piele normala/ uscata cu fructe goji. Miroase extraordinar de bine, este o adevarata placere sa te dai cu aceasta crema.



        Fiind o lotiune este usor de aplicat si intra foarte repede in piele si hidrateaza foarte bine pielea . Am observat ca imi da si o senzatie de revigorare , este o senzatie minunata cand aplici aceasta crema. 






        Costul ei este foarte bun , aproximativ 11 lei pentru 250 ml sau o puteti lua in diverse seturi cu geluri de dus , creme de maini si costul e mult mai avantajos.
       Pe langa varianta asta cei de la Elmiplant mai au alte 2 variante din gama Skinnergy : So Pamperend pentru piele uscata cu lychee si So Bright pentru piele terna cu guava. O sa incerc ambele variante cu siguranta pentru ca sunt curioasa.
      Atat mirosul cat si hidratarea se mentin pe parcursul zilei , nu intreaga zi ,insa  8 ore la mine au tinut.
       Recomand cu drag acesta lotiune. Merita incercata.


Comentarii

Postări populare