Beauty review: Contur pentru ochi SuperShock Avon

          Buna tuturor!

       Gama SuperShock de la Avon este una dintre preferatele mele. Produsele din aceasta gama sunt bune , spre foarte bune si nu ezit sa incerc noutatile aparute. La fel s-a intamplat si cand a aparut acest contur pentru ochi sau mai simplu tus.



         Tusul vine in ambalajul clasic SuperShock, pe care il regasim si la baza de machiaj si anume recipient de sticla si capac negru pe care este inscriptia Supershock. Un ambelaj simplu , dar de calitate si care face produsul sa arate profesional. Odata cu achizitionarea tusului am luat si pensula destinata lui si pe parcursul postarii o sa va dau cateva detalii si despre aceasta.


        Nuanta tusului pe care l-am ales eu este Blackended Metal , si pe langa aceasta mai au doua nuante , un maro si un albastru. Din nou  ca si la celelalte produse din gama SuperShock paleta de nuante este foarte redusa . Produsul costa aprozimativ 16 lei la reducere si are 3g .

Iata si descrierea celor de la Avon cu privire la produs :

Usor de utilizat, conturul pentru ochi SuperShock transforma orice machiaj banal intr-unul wow in doar cateva clipe!

-aplicare usoara si precisa
-linii perfect definite
-rezistent la apa.
Cum actioneaza: conturul pentru ochi este usor de folosit si ofera finisare stralucitoare. Culorile atractive cu stralucire perlata te ajuta sa iti evidentiezi culoarea ochilor. 

Mod de folosire: aplica o linie precisa de-a lungul pleoapei superioare cu ajutorul pensulei pentru conturul lichid de ochi.

Iata si parerea mea dupa testarea produsului:

    Ca si culoare ma asteptam sa fie mai negru , insa am fost dezamagita sa vad ca este un gri inchis, iar dezamagirea cea mare a fost sa vad ca are si particule de sclipici. Nu inteleg insa conceptul pentru ca sunt putine particule sclipicioase , care nu isi au rostul , practic nu fac nimic .



        Textura conturului este una cremoasa si se aplica foarte usor , se poate construi culoarea insa nu va iesi nicicum un negru intens indiferent cate straturi aplicam. 
       Un aspect placut il are rezistenta lui . Chiar si dupa ce m-am spalat pe maini dupa ce l-am testat tot se mai vedea si a trebuit sa insist mai mult pentru a-l indeparta.


       Deasemenea functioneaza foarte bine ca baza pentru un machiaj de seara , aplicat pe pleoapa inainte de aplicarea fardului de ochi il intensifica destul de mult si machiajul rezista mult mai mult.
         Cu acest produs in acest moment am un sentiment de iubire si ura . Asta in special pentru ca imi doream sa fie nult mai inchis ,iar acel sclipici este deranjant si nu ii gasesc rostul. Insa imi place ca este rezistent si usor de aplicat, Ramane de vazut in cat timp se usuca.
         Cei de la Avon au si o pensula pe care o atribuie acestui contur de ochi, este o pensula unghiulara, sintetica , cu perii albi si  in capatul lor o nuanta mai inchisa . Este o pensula moale care este usor de folosit, insa este mai groasa si nu poti sa creezi prea multe variante de machiaj cat eye . 








Comentarii

Postări populare