Produse terminate #3

           Buna tuturor !

         S-a mai sfarsit o luna , cu ea si sezonul de toamna, si eu am mai terminat cateva produse pe care vreau sa vi le arat si va spun si parerea mea despre ele.



       Primul produs ar fi lotiunea tonica pentru ten normal si combinat Cien din Lidl . Mi-a placut si o voi recumpara , imi place foarte mult modul de dozare , este blanda , nu irita ochii si costa foarte putin , doar 6 lei.




      Acetona marca proprie Auchan mi-a placut si ea . A indepartat foarte bine oja si a functionat la fel de bine pana s-a termnat si merita incercata. 




        Dischete demachiante de la Leonex 70 de bucati . Au fost foarte bune, delicate, cusute pe margine, nu mai stiu cat am dat pe ele dar nu au fost foarte scumpe. Eu folosesc astfel de dischete doar la aplicarea lotiunii tonice , pentru demachiere prefer servetele umede in combinatie cu demachiant.



       In fiecare luna ma vopsesc si de data asta mi-am amintit sa pastrez ambalajele sa va arat vopseaua pe care o folosesc si anume Loncolor nr 10.2 blond argintiu. Cu aceasta vopsea am avut rezultate bune si m-a multumit mereu cand am folosit-o.




         
         Am mai terminat si un gel transparent pentru gene si sprancene Elf care si el imi place si il tot recumpar , insa este intr-o cantitate mica si se termina foarte repede cu toate ca folosesc ambele capete pentru sprancene.




           Apa de parfum Christian Lacroix s-a terminat si ea . Am avut varianta Nuit. A fost ok , un parfum persistent , de seara insa pentru mine nu este o aroma pe care sa o fi indragit-o si sa vreau sa o recumpar.



         Am mai terminat inca un creion de ochi L'oreal negru , preferatul meu, este foarte rezistent.



          Am terminat si rimelul Big False Lash de la Avon despre care am scris aici.




       De la Oriflame am terminat acest spray protector din gama HairX si a fost bun.



       Am incercat in ultimele luni acest tonic capilar de la Dacia Plant insa nu mi-a placut . Este ca o tinctura, alcoolul este primul incredient , si miroase foarte puternic si neplacut. Nu am vazut rezultate cu el si nu il voi recumpara. 










Recomandare : Produse terminate #2 











Produse terminate #1

Comentarii

Postări populare