Produse terminate #5

Buna tuturor!

Acestea sunt produsele pe care le-am terminat in ultima vreme si sunt destul de multe comparativ cu alte luni.




In primul rand am terminat un gel intim Avon . Este un produs cu care m-am impacat bine si mi-a placut, cel mai mult am apreciat la el  ca nu are parfum . Pentru produse de genul asta prefer sa nu aibe parfum.



Un produs preferat de toata lumea , inclusiv de mine, gelul de dus exfoliant Oriflame . Este gelul de dus pe care cand il incep il termin foarte repede pentru ca nu ma plictisesc de el si nu sunt tentata sa folosesc  altul. 



Un alt gel de dus terminat a fost de la Dove, varianta Go Fresh .   Ca gel de dus a fost bun, insa m-am cam luptat sa il termin pentru ca nu mi-a placut mirosul , insa am ajuns in cele din urma cu el la final dupa cateva luni bune.


Am mai terminat si un gel de dus Yves Rocher cu mar verde . Mirosea foarte bine , insa nu persista deloc mirosul . A fost o dezamagire pentru ca am fost foarte entuziamata cand l-am primit .






Pentru ten am terminat o masca de fata de la Avon Planet Spa cu ulei de masline . A fost o masca care mirosea foarte bine si intradevar era hidratanta . Personal ,insa prefer mastile pe baza de argila care se usuca pe fata , acestea imi dau impresia ca functioneaza si fac ceva pentru tenul meu gras. Un lucru placut la aceasta masca a fost ca era incolora si astfel nu s-a speriat nimeni de mine prin casa.




Tot pentru fata am terminat si exfoliantul meu de fata preferat de la Avon Clearskin si deja am inceput altul . Va spuneam eu ca este un exfoliant mai dur , nu este potrivit chiar pentru toate persoanele , insa merita incercat. 


Dischetele demachiante de luna asta au fost de la Auchan si au fost bune.



Am terminat si un dizolvant pentru indepartarea ojei fara acetona de la Ebelin. La acesta mi-a placut ca avea o aroma placuta si nu foarte puternica , insa nu a indepartat foarte repede oja de pe unghii , trebuind sa insist mai mult decat o faceam cu alte produse care aveau insa acetona. 




Un produs bun si hidratant pentru par , a fost acest ser de la Kallos, care era insa , destul de uleios  . Hidratarea pe care o oferea era insa pentru cateva ore , era superficiala, practic nu era un tratament care sa hraneasca parul . ci mai degraba o solutie de moment  pentru parul deteriorat.


Am terminat si demachiantul meu preferat pentru ochi de la Balea . Este foarte bun si va recomand sa il incercati.



Un sampon Yves Rocher . A fost bun , insa nu mi-a placut mirosul , oricum nu sunt foarte scumpe si avand in vedere ca sunt fara silicon, parabeni, si alte prostii , am zis ca am facut ceva bun pentru parul meu folosindu-l.



Am mai terminat si un spray pentru picioare de la Herbagen. A fost deasemenea un produs bun , insa nici la acesta nu m-a incantat parfumul , parca era after-shave.



Am terminat si  mascara de la Rimmel SuperCurler . Bun si el , dar parca e loc si de mai bine.


O crema pentru picioare de la Avon din gama FootWorks. A fost buna , doar ca in perioada asta picioarele mele sunt foarte uscate si avem nevoie de ceva mult mai hranitor.


Incantata de miros am mai cumparat si acest balsam de la Nectar Nature , insa acum ca l-am terminat pot spune ca nu este bun si nu o sa il recumpar . 




Am mai terminat si o crema de maini Dove . Ma asteptam sa fie mult mai hidratanta. Pentru mine a facut ceea ce fac si alte creme mai ieftine cum sunt cele de la Avon sau Oriflame. Avantajos la ea a fost gramajul mic.




In ultima mea comanda Elf am luat si aceste servetele hidratante cu miere si lapte . Miere si lapte poate in compozitie caci de mirosit miroase a ceva ce nu se poate descrie , oricum nu miroase bine. Sunt intradevar imbibate intr-o solutie hidratanta , insa eu personal nu le-am gasit un rost, si un motiv de a le recumpara. Mai am un pachet ,pentru ca din pacate am luat 2 din neatentie. Sunt utile in geanta sau in calatorii, insa nu cred ca sunt atat de necesare.


Am terminat si acest creion de buze de la Oriflame , ambalajul vechi . nuanta Nude Pink , intradevar sunt foarte bune aceste creioane , iar nuanta a fost semanatoare cu nuanta buzelor mele . Inca nu am verificat , dar daca mai au acesta nuanta in gama noua The One o sa-l recumpar.









Recomandare :         Produse terminate #4 





                           Produse terminate #2










Comentarii

Postări populare