Beauty review : Fond de ten Vichy Normaderm Teint

Buna tuturor!



Sunt momente cand vreau sa incerc ceva diferit de ce se gaseste in magazinele obisnuite si atunci hotarasc sa incerc ceva mai scump si cum ar zice unele persoane "mai de calitate" .  Personal nu sunt deacord cu aceasta sintagma , nu intotdeauna ce e mai scump, e si neaparat mai bun . Despre produsele dermatocosmetice am auzit numai de bine atat pe internet cat si la TV, toata lumea le recomanda, le lauda si le apreciaza. Nu cumpar frecvent astfel de produse insa am mai incercat cateva si pot spune ca da , merita. De curand pentru ca eram in cautarea unui nou fond de ten , am optat pentru Vichy si am ales varianta pentru ten cu imperfectiuni . Am observat ca putine persoane cumpara fonduri de ten de la astfel de branduri care sunt comercializate in speta in farmacii cum ar fi Vichy, Avene, Ivatherm etc , desi ar trebui sa fie o optiune prioritara , pentru ca astfel de branduri au ca principal scop tratarea problemelor tenului , iar fondurile lor de ten au un compozitie si ingrediente benefice tenului.



Am achizitionat acest fond de ten de pe situl Emag pretul fiind de 61 de lei. Am ales acest site pentru ca am putut sa ridic produsul direct de la sediu fara sa fiu nevoita sa platesc taxe de transport , si mi s-a parut o alegere potrivita avand in vedere ca mai comandasem si altceva. Nuanta pe care am ales-o este 25 Nude , a doua nuanta din paleta lor de 4 , putin cam inchisa pentru tenul meu , insa va functiona mai bine la vara cand o sa ma bronzez putin  . Acest review este bazat pe multiple utilizari ale fondului de ten , nu va fi o prima impresie. Il am de mai bine de o luna si l -am folosit de cateva ori , astfel incat impresia mea sa fie cea finala.


Site-ul  Vichy :"Fond de ten pentru ten cu probleme și fond de ten pentru ten gras cu o formulă exclusivă care combină 2 acţiuni:
- Acţiune anti-aglomerare: pigmenţii fini sunt concepuţi pentru o distribuție uniformă pe piele. Fondul de ten se aplică uşor, fără efect de aglomerare.
- Rezistență crescută: având o proporţie considerabilă de agenţi volatili, ajută la evaporarea elementelor grase ale texturii. Mai lejer, fondul de ten nu este deci destabilizat în contact cu excesul de sebum, asigurând astfel ţinuta şi finisajul mat şi catifelat timp de 8 ore.                            
Formula sa îmbogăţită cu Zincadone A, un ingredient activ tonifiant, reduce vizibil imperfecţiunile, fără efect de încarcare, având efect benefic asupra sănătății pielii dumneavoastră.
Perfect uniformizat, tenul dumneavoastră este matifiat, proaspăt şi cu un aspect natural pe toată durata zilei.
Fond de ten pentru ten cu probleme cu formulă hipoalergenică, îmbogăţită cu Apă Termală Vichy, ce a fost testat pe piele sensibilă. SPF 20.
Non-comedogenic.
Nu usucă tenul.
Imperfecțiunile sunt mascate instantaneu, fără efect de încărcare a tenului."


În ceea ce privește ambalajul, este dupa cum se observa nu foarte spectaculos , insa practic si comod in special pentru calatorii. Textura este extrem de lichida, este cel mai lichid fond de ten incercat de mine pana acum  ... in timp ce alte fonduri de ten "lichide" au o, textura cremoasa usor mai grosa, aceasta este cu adevarat lichida.  Din cauza consistentei mi se pare si greu de lucrat . Daca il aplici direct pe fata asa cum fac eu trebuie intins repede ca altfel incepe sa curga pe fata.. Cred ca un ambalaj cu pompita ar fi fost binevenit   , deoarece cu acest tip de ambalaj, este mai usor de controlat cantitatea de produs care iese din sticla.



În ceea ce priveste aplicarea eu aplic  cateva picaturi pe degete si aplic direct pe piele.  Când am folosit degetele ca sa intind produsul pe piele, s-a simtit cu adevărat ca produsul face transformarea de la lichid la un finisaj pulbere pe piele.   Am mai incercat si aplicarea lui cu o pensula de buffing si efectul a fost acelas.  Varianta  cu ajutorul unui burete nu am incercat-o, desi ... acest produs este atat de lichid, incat cred ca un burete ar fi absorbit tot produsul). Aș spune ca acest produs are o  acoperire medie (se poate construi un pic), și are un finisaj mat.  

Iata care sunt observatiile mele in timpul unei zile ...

9 :00 - După aplicare. Pielea arata mata, dar nu uscata.  .
13:00-  Piele pare să aiba un finisaj semi-mat. Nu super-lucios, si nu ar avea nevoie de  retusuri.  
17:00-  Tenul a inceput sa luceasca putin , cei drept au trecut cele 8 ore de matifiere garantate de Vichy.  
Pe parcursul după-amiezei am facut cateva treburi în aer liber, a fost soare , dar frig, deci nu inducerea posibilitatea transpirarii tenului.

Gânduri finale: Acest fond de ten este, probabil, cel mai subtire in ceea ce priveste  consistența comparativ cu alte  fonduri de ten lichide pe care le-am încercat vreodată.  Daca aveti pielea uscata, nu contati pe acest produs care nu va oferi hidratare, insa pentru tenurile combinate si grase pentru care este si recomandat este un fond de ten bun , iar  finisajul initial cu siguranta nu a fost cakey pe zonele predispuse la sebum și nu sa descuamat  pe zonele uscate. La acest fond de ten imi mai place si ca are factor de protectie 20 , care este un factor de protectie mare pentru un fond de ten. Da, l-as recumpara!


Comentarii

Postări populare