Pan That Palette - 2016 Challenge

Buna tuturor!

Am tot vazut acest challenge si mi s-a parut o idee buna de pus in practica, si sper sa reusesc si sa duc la capat acest proiect pentru 2016. Ideea e sa ne alegem o paleta de farduri si sa o terminam pana la sfarsitul anului. 



Eu am ales o paleta de la Elf-Little Black Beauty Book  pentru ca are multe nuante naturale si va fi usor de lucrat cu ele , si desi par multe sunt mici si sper ca vor fi usor de terminat.
Nuantele sunt versatile, merg atat pentru un look de zi cat si seara si o voi putea folosi zilnic. Paleta are 48 de culori si sper sa folosesc macar 4 pe luna astfel incat sa fiu in grafic si si sa imi ating targhetul de anul acesta.




Formula din întreaga paleta este foarte, foarte consistenta. Nuantele sunt pigmentate decent, fardurile au o formula buna, care le permite sa se amestece  cu usurintă singure sau împreuna  .  
Cred că dimensiunea paletei si numarul de nuante din interior este perfect pentru calatorii, insa o am de ceva timp si ar fi pacat sa nu o termin doar ca sa o tin pentru calatorii sau altceva de gen. 

Deja am inceput sa o folosesc si o sa revin cu update-uri pe parcursul anului.

Comentarii

Postări populare