Sa nu uitam de maini....

Buna tuturor!

Mainile sunt la fel de importante ca si fata ,si trebuie sa avem grija de ele . Nu de putine ori am auzit expresia " mainile sunt cartea de vizita a unei femei" si asa si este . Aspectul unei femei nu include doar un machiaj perfect si haine care vin bine. Degeaba toate astea daca mainile sunt deshidratate sau oja este sarita sau mai rau unghiile sunt ingalbenite sau roase. Totul vine la pachet si detaliile conteaza.
Personal folosesc foarte mult mainile pentru diverse activitati si incerc sa includ o mica rutina atat prin aplicarea zilnica a unei creme hidratante , dar si saptamanal printr-o rutina mai speciala asa cum fac si pentru ten.
Acestia sunt pasii pe care eu ii urmez si pe care tot eu ii consider necesari pentru a avea niste maini frumoase si ingrijite. Toata aceasta rutina am dezvoltat-o atunci cand am observat ca o simpla aplicare a unei creme o data pe zi sau din cand in cand nu era suficienta pentru mainile mele . 



In primul rand in fiecare zi folosesc o crema hidratanta de cel putin 3 ori pe zi. Pentru a suplimenta numarul de aplicari ,tin o crema de maini in baie si imediat dupa ce m-am spalat pe maini o folosesc.   





                                                                                                               


De doua ori pe saptamana imi exfoliez mainile. Fac asta cu orice exfoliant am la indemana , ca este cel de fata sau de corp sau de maini , nu conteaza importanta este actiunea in sine. Daca doriti ceva facut in casa un amestec de miere si zahar sau ulei de masline  si zahar este excelent, insa eu prefer variantele mai rapide si la indemana.    

  
                                                                                      

Exfoliant de maini si picioare Avon -Planet Spa si Exfoliant de fata   Avon -Clearskin                                                                                                                                                                                 Aplicarea unei masti . Nu multa lume apeleaza la masca cand vine vorba de maini ,insa macar o data pe saptamana atunci cand ne aplicam o masca pe fata , sa ne aplicam si pe maini. Doar 10 minute si va vor multumi. In momentul de fata folosesc o masca de fata de la Avon  care imi place foarte mult.       



                                                                                                            


Aplicarea unor manusi de bumbac dupa aplicarea cremei . Este un detaliu pe care sigur l-ati mai auzit , si chiar face diferenta. Crema intra mult mai bine in piele si primesc o extra-hidratare.

Protejarea mainilor . Fie ca este iarna , vara, ca ploua , ninge sau e soare , trebuie sa stim ca mainile au si ele nevoie de o atentie deosebita. Vara , dar si in alte zile cu mult soare este necesar sa aplicam o crema cu Spf  , la fel cum facem si pentru fata . Iarna si in zilele friguroase trebuie sa purtam manusi si nu pentru ca arata bine  sau sunt la moda ci pentru a ne proteja mainile de deshidratare .




Unghiile trebuiesc ingrijite. Asta nu inseamna ca trebuie sa ai un super model pe unghii si sa mergi la un super salon . Prin urmarea unor simpli pasi de curatare ,pilire si aplicarea unei oje dupa preferinta face o mare diferenta pentru maini. In zilele cand nu port oja si folosesc doar un lac transparent folosesc si un creion alb pe sub unghii . Acum am unul de la Oriflame din gama The One.



Recomandare : 







Comentarii

Postări populare