Beauty review : Rimmel London Provocalips 16H

 

Buna tuturor!

Un ruj de buze rezistent foarte laudat in 2015 este acesta de la Rimmel- Provocalips. Trebuia sa il incerc si eu !
Imi plac rujurile rezistente si nu ma deranjeaza daca usuca buzele atat timp cat nu lasa urme pe cani , pahare si dupa cateva ore se vede inca pe buze si arata intr-o stare buna. 



Ca si aspect arata foarte tineresc si dragut in acelas timp. Nu este chiar genul de ambalaj dupa care sa ma dau in vant , dar nici nu imi displace. Pana la urma asta tine doar de gustul fiecaruia.
Deasemenea se prezista in varianta de ruj duo ,cu un capat ruj lichid , iar la celalalt un gloss hidratant.


Nuanta aleasa de mine este nr 700 Skinny Dipping



Nuanta este una foarte frumoasa, un nude placut, maroniu si purtabil. Cred ca se potriveste oricui indiferent de nuanta pielii, varsta sau nuanta parului. Deasemenea si mirosul este placut , dulce-vanilat.
Ca si consistenta si aspect nu arata diferit de celelalte rujuri lichide menite sa faca acelas lucru, totusi la acesta am observat ca usuca mult prea tare buzele, iar dupa demachiere sunt crapate si incep sa se exfolieze. 
In ceea ce priveste rezistenta , intradevar rezista foarte mult si nu se transfera , isi face treaba foarte bine din acest punct de vedere. 
Cred ca pentru o persoana care nu are probleme cu buzele si sunt perfect hidratate acest ruj ar fi foarte bun, insa buzele mele nu sunt intr-o stare buna si sunt mai tot timpul crapate. 
Un detaliu pe care l-am observat la genul acesta de produse este ca daca folosesc inainte un balsam de buze sau orice alt produs hidratant, rezistenta lor nu mai este aceeasi . La fel si daca folosesc creion de buze cremos. Cel mai mult rezista daca sunt aplicate direct pe buze dupa ce au fost exfoliate.
Concluzia mea este ca este un ruj rezistent , dar usuca prea tare buzele, iar mie nu mie se potriveste si nu il voi recumpara.






Beauty review : Avon ExtraLasting Lipstick














Comentarii

Postări populare