Purple rain - Machiajul zilei

Buna tuturor!

Nu stiu daca si voua vi se intampla , dar cand ascult o melodie , imi ramane in minte toata ziua si o fredonez fie ca imi place , fie ca nu . Mai rau e daca nu imi place, ca ma enervez ca nu o pot scoate din minte .  In fine , ascultand de dimineata melodia Purple rain -Prince , am zis  ca ar fi interesant sa imi fac machiajul in tonuri de mov , si de ce nu si unghiile.




Si tot asa , am mers  cu " flacara violet"  pana la capat . Insa norocul meu a fost ca doar ambalajele erau mov astfel ca rimelul era negru , rujul  un roz pal , iar fardul de obraz un rozaliu. 
Cred ca fardul de pleoape mov a cam fost uitat in ultimul timp , si e pacat , e o culoare superba ce se potriveste oricarei nuante de iris , si ofera o stralucire deosebita ochilor. 
Recomand sa folositi nuante de pruna, indigo, purpuriu si lila , arata foarte bine  atat pe pleoape , cat si pentru buze sau unghii. Trebuie gasita doar nuanta potrivita.




Comentarii

Postări populare