Produsele esentiale din portfardul meu

      Buna tuturor!
      Nu sunt o mare impatimita a portfardurilor , de cele mai multe ori nu folosesc produsele pe care le pun si ajung sa expire sau sa uit ca aveam asa ceva. Astfel ca am hotarat ca cel mai bine ar fi decat sa pun o multime de produse si sa nu le folosesc mai bine sa pun cateva si sa folosesc din ele .In plus am hotarat sa-mi schimb produsele la un anumit interval de timp de exemplu la inceperea fiecarui anotimp , deci la 3 luni , astfel voi face o rotatie a produselor si nu uit ceva.
     Produsele pe care vi le arat se regasesc in portfardul meu de zi cu zi nu de calatorie , excursii etc unde clar punem mai multe produse .
    Fata de ce o sa va arat mai detin in geanta obligatoriu servetele umede, uscate si hand sanitiser.
    Ca si portfard am avut mai multe variante , momentan am ales acest penar care mi s-a parut in regula pentru ce imi trebuie mie , e colorat si e slim ,nu ocupa mult spatiu.



      In primul rand am absorbante  si momentan le folosesc pe cele de la Discreet , sunt printre cele mai bune  , apoi o oglinda, si un suport de agatat genti  pe care cred ca l-am folosit de maxim 2 ori si il am de foarte mult timp.



       Apoi am o crema de maini , foarte necesara dupa parerea mea , eu am una de la Balea din DM, si servetele pentru eliminarea excesului de sebum de la Oriflame.


       Pentru buze am un ruj rezistent de la Exell nr 502, un luciu de la Revlon si un corector de la  Elf din gama Esentiala.


        Tot pentru buze mai am un ruj Elf din gama Esentiala , un ruj rosu care te salveaza oricand atunci cand nu porti machiaj si vrei sa arati cat decat bine , si un ruj de la Oriflame The One , este o nuanta mai naturala si din cauza asta l-am ales . Si ultimul produs un creion de ochi tot Oriflame , in nuanta de maro.


         Dupa cum observati  sunt destul de  multe produse pentru buza , insa niciun balsam de buze . Sincer prefer sa port un ruj hidratant decat un balsam care nu imi ofera culoare , sau lasa pelicula alba , nu ,nu ,nu .
             Sunt sigura ca fiecare persoana are propriile produse de pus in portfard , asta insa a fost varianta mea.
Sper ca v-a fost utila postarea. Va pup.




Comentarii

Postări populare