Machiajele lunii August 2015

                 Buna tuturor!
            Aceasta va fi prima postare dintr-o serie lunara pe care vreau sa o realizez, o postare in care va prezint produsele de machiaj pe care le-am folosit luna aceasta. 


       Rutina mea de make-up incepe mereu cu aplicarea unui corector in zona ochilor ,si in prezent folosesc corectorul iluminator de la Avon din gama Luxe despre care am scris aici, in cazul in care consider ca am nevoie si pentru alte zone il aplic ,insa in general doar zona ochilor.


           Apoi setez totul cu pudra ,deoarece eu am tenul gras si nu pot fara pudra ,tot de la Avon  este si aceasta.


         Pentru machiajul ochilor folosesc in primul rand o baza de machiaj Avon supershock, trusa de farduri este de la Elf (incerc sa alternez culorile ,nu folosesc aceeasi culoare mereu),folosesc una sau maxim 2 nuante. Apoi rimel si creion negru pe linia apei.
          Pentru sprancene rimelul transparent de la Elf (daca tot nu am timp sa le conturez macar sa stea fixate).

       Ca si fard de obraz tot un produs Elf despre care gasiti informatii aici , iar pentru buze  folosesc un produs rezistent chiar daca seara dupa demachiere am buzele uscate , este de la Revlon Colorstay, si am adaugat si oja preferata de la Loreal Color Riche nr 852.

Comentarii

Postări populare