Colectia mea de oje : nuante naturale

        Buna tuturor!
        In dorinta de a va impartasii colectia mea de lacuri de unghii , o sa incep prin a va prezenta ojele in nuante deschise sau naturale.

       Sunt 12 oje de acest gen si le tin intr-o cutie transparenta  ca sa fie usor de identificat .



     Am 3 lacuri de unghii de la Loreal gama Color Riche : 852-Pistachio Drage, 850-Lemon Meringue, 859-Gourmandise. Sunt niste nuante cremoase , usor de aplicat insa nu au o rezistenta foarte mare.


     Urmatoarele 3 sunt in ton de alb , prima de la Farmasi este un alb mat ,nr 02, apoi am un lac tratament de la Eveline care ofera o nuanta subtina de alb , si cea dea treia tot de la Farmasi de data asta este vorba de o oja cu sclipici,nr 07.


     Un roz pal de la Orkide nr 639 ,si doua oje aparent asemanatoate , prima este de la Avon Color Trend Boldest Beige, cealalta de la Oriflame VeryMe  Macchiato care este putin mai inchisa si are subton roz , foarte frumoasa combinatie .



      Ultimele 3 sunt in ton de galben. Prima de la Avon Gel finish , Limoncello nu este chiar naturala nuanta dar la categoria asta am considerat ca se potriveste mai bine ,Este o nuanta frumoasa si o oja rezistenta . Urmatoarea este de la Gabrini 3D, nr 35,  inca nu am inteles ce este 3D la aceasta oja insa  este o oja buna , si un lac cu sclipici auriu  Colleen.














Colectia mea de oje : nuante de verde , mov , negru etc.

Comentarii

Postări populare