Colectia de oje : nuante de albastru

      Buna tuturor!

     A treia postare din colectia de oje este despre lacurile de unghii in nuanta de albastru .A fost o perioada cand eram innebunita dupa ojele albastre, indiferent ca erau  in nuanta inchisa ,deschisa ,mate sau sidefate imi atrageau mereu atentia,azi insa mai am doar 6 nuante in colectie , insa continui sa le folosesc cu placere, cei drept mai rar. 


     Prima este o oja de decor Decorativ Art , apoi o oja Avon ColorTrend foarte frumoasa in nuanta Roaring Blue si o oja de la Impala nr 5,care este o nuanta mata ,nu prea pe placul meu.


        O oja de la Flash Colection foarte rezistenta nr 373, si doua de la Bell in nuantele 316 si 302 deasemenea si ele cu o rezistenta foarte buna.



Recomandare : 











Colectia mea de oje : nuante naturale






Colectia mea de oje : nuante de verde , mov , negru etc.

Comentarii

Postări populare