Colectia mea de oje : nuante de rosu,roz sau orange

          Buna tuturor!
       Iata o paleta de lacuri de unghii care imi place foarte mult , in special nuantele de rosu care merg in orice sezon la orice eveniment , si care vor da intotdeauna o nota de feminitate si eleganta indiferent de varsta.

        In aceasta colectie am 13 oje  pe care le depozitez deasemenea intr-un recipient de plastic transparent.



       4 nuante de roz. Prima oja este de la Avon ,este un intăritor pentru unghii cu străluciri perlate Sheer Lilac, este un lac transparent cu tenta de roz . Nu este ceva ce recomand nu arata deloc bine singur pe unghii , eu il folosesc ca si baza sub o alta oja. Apoi o oja de la Maybelline Forever Strong(din pacate nu mai am eticheta unde scrie si nuanta)  si spun ei ca rezista pana la 7 zile pe ungii , ceea ce , de ce sa nu ne miream , nu se intampla.  O oja Evelline Instant ,nr 497 cu efect de uscare rapida ceea ce nu se intampla, si o oja Sally Hansen nuanta, Sheer Liliac, un roz pal foarte frumos si rezista si bine pe unghii.


        Un rosu-coral de la Farmasi nr 31 , un rose clasic de la Colleen nr 166, si un rosu- roz de la Rimel nuanta 317 Hip-Hop. Toate sunt foarte frumoase si purtabile pentru orice ocazie.



         O oja de la Lady's , Brooklin nr 27, una dintre preferatele mele. O oja cu mult sclipici de la Gabrini foarte frumoasa si pigmentata, Si de la Avon din colectia de vara , din pacate nu am mai vazut-o in catalog ,Plush Berry .




       Urmatoarele 3 sunt nuante de vara , puternice , prima este o oja pentru design Decorativ Art nr 63 o nuanta neon pe care nu o prea folosesc deoarece nu am rabdare sa fac modele , o oja de la Avon Flaming Orange  la fel editie limitata de vara si in cele din urma o oja pe care am luat-o pentru ca are ambalajul in forma de inima si mi s-a parut draguta de la Lovely Nail .







       

Comentarii

Postări populare