Beauty review : Farduri de ochi Elf studio

        Buna tuturor!
     Gama Studio a  celor  de la Elf este preferata mea , pe langa minunatele pensule si produse de fata , de curand am descoperit ca si produsele de ochi sunt cu adevarat bune . Iata si un exemplu :


      Inca din imagine va puteti da seama ca sunt niste culori intense , si asa si este , sunt insa genul de culori pe care eu nu le pot purta zi de zi fiind destul de puternice , insa pentru zile speciale sunt perfecte.



Totally Teal


Purple Passion


        Gama mai are inca 2 nuante pe situl din Romania ,un albastru si un maro , destul de putin ,sper ca pe viitor sa-si mareasca paleta de culori , iar pretul standard al fardurilor este 22 de lei .
      La folosire am observat ca sunt putin prafoase fardurile ,insa trebuie sa recunoastem ca la un astfel de pret mai greu gasesti farduri care sa nu fie prafoase. Textura este una matasoasa , iar fardurile se intind foarte bine , sunt usor de aplicat si amestecat.




      Nuante nu sunt sidefate insa au un usor sclipici care este destul de putin sesizabil ,fara sa fie deranjant , probabil ajuta la intensitatea culorilor .
     In imagine fardurile sunt testate fara baza de machiaj , intensitatea creste odata ce folosim si primer.
     Au o rezistenta foarte buna nu  am observat ca ar exista  o diferenta dupa cateva ore de la aplicare, insa testarea am facut-o cu primer .
      Un mic minus ca altfel nu se poate fara sa nu gasim si ceva care sa nu ne placa ,ar fi ambalajul care este putin cam gros , ma asteptam la ceva mai sleek avand in vedere celelalte produse din gama Studio.


      In concluzie sunt niste farduri de care sunt bucuroasa ca le am si cu siguranta le voi recumpara.






Comentarii

Postări populare