Elf Haul - de la entuziasm la dezamagire

Buna tuturor !

In aceasta postare o sa va arat ce mi-am cumparat eu de Black Friday de la Elf Romania pentru ca de la ei mi-am cumparat cele mai multe cosmetice, in rest de pe alte situri am luat 2 sau 3 lucruri. 

Cei drept nu aveam nevoie de ceva anume , insa ca in fiecare an cei de la Elf fac reduceri destul de mari la anumite produse (nu chiar cele pe care mi le doream ) , insa imi plac produsele lor si de obicei nu le refuz reducerile.

Am facut comanda chiar vineri de Black Friday pe 27  noiembrie si spre marea mea dezamagire mi-a fost expediata  in data de 9 decembrie , aproape 2 saptamani . O alta dezamagire a fost ca unul dintre produse nu a mai fost pe stoc , si la o saptamana  dupa ce le spusasem prin mail ca este ok si o pot expedia si fara respectivul produs , am fost sunata sa ma intrebe acelas lucru si practic sa le dau acelas raspuns.

In cele din urma ieri , in data de 10 am primit coletul prin curier si am inceput sa il deschid si o sa va arat si voua ce mi-am cumparat.



Mi-am luat 2 batoane 3 in 1 pentru ochi, buze, fata e.l.f. Essential . Mai aveam unul si mi se par bune. nuantele sunt Liliac Petal si Golden Peach.




Mi-am mai luat si 2 pachete  servetele hidratante e.l.f. studio , din neatentia mea am luat in aceasi aroma si anume Milk and Honey. Cred ca o sa fie bune mai ales acum iarna cand avem nevoie de mai multa hidratare . Ca prima impresie mirosul e diferit de cum ma asteptam.




Un tratament si fixare pentru sprancene e.l.f. Studio. Un produs care daca nu era redus nu as fi avut curaj sa il cumpar si sunt foarte curioasa sa il incerc. Am luat nuanta Medium.



Un pachet de servetele iluminatoare e.l.f. Studio in nuanta Bronze. Mi-au starnit curiozitatea mai de mult dar nu am considerat ca este o necesitate, cred ca e mai mult pentru a testa un nou concept.



Si am mai luat si 3 farduri de ochi Studio care imi plac mult  si pentru ca erau reduse mi-am luat 3 nuante pe care nu le aveam (aveam doar 2). Mi-am luat Mystic Moss , Coffee Bean si Saddle.


Nuantele sunt exact ce folosesc eu cel mai mult .



Insa cu cel din urma am avut cea mai mare dezamagire . A venit complet spart. Nu cred ca sunt singura care a  patit asa ceva insa nu inteleg de ce trebuie sa se intample , de ce nu sunt mai atenti cu comenzile. Va imaginati ca asta chiar a pus capac nemultumirii mele cu privire la comanda . Nu m-am putut abtine sa le trimit mail cu poze in care mi-am descris dezamagirea si sper sa primesc si un raspuns de orice fel.




Sunt curioasa daca voi ati intampinat probleme cu comenzile on-line si cum vi s-a rezolvat situatia, daca vi s-a rezolvat.

Comentarii

Postări populare