Idei de depozitare-Jumbo

La multi ani tuturor!

Ma bucur ca a inceput un nou an , deja am o multime de lucruri pe care mi le-am propus pentru 2016 si sper sa reusesc sa le duc pana la capat.. Si pentru ca se spune ca ceea ce faci in prima zi din an ,o sa faci tot anul , am zis sa fac o mica postare in care sa va arat cateva lucruri pe care le-am luat din Jumbo cu gandul la depozitarea produselor de make-up si sunt foarte incantata de cum arata. Sper sa va inspire si pe voi si sa va placa la fel de mult ca mie.




De acest suport din lemn sunt cel mai incantata. L-am luat de la raionul produselor cu reducere cu doar 10 lei si desi acolo sunt produse cu defect acesta nu avea nimic defect , cel mai probabil era acolo pentru ca nu avea ambalaj . Tind sa cred ca in mod normal nu costa mai mult de 20 de lei , nu cred ca au reduceri mai mari de 50%, insa intentionez sa mai cumpar. 


Au incaput foarte multe lucruri , cel mai bine este pentru gloss-uri, creioane jumbo, am pus si un corector si un primer . Pentru urmatorul intentionez sa il fac cu creioane de ochi si de buze .




Am luat si aceasta cutie in care am pus pensulele care este foarte draguta si are si un mesaj frumos , de citit in fiecare zi . Si aceasta merge pentru creioane si gloss-uri si nu numai, si a fost cred 3 sau 4 lei si e din carton.



Un alt lucru care mi-a atras atentia si care se gaseste oriunde , nu numai in Jumbo este acest suport de carti de vizita , unde am pus aceste stick-uri Elf , mi s-a parut ca arata interesant ca sunt albe si dau un efect luminos. 






Comentarii

Postări populare