Produse terminate #4

Buna tuturor!

Iata ce produse am mai folosit si terminat eu in ultima perioada. Astept sa imi spuneti in comentarii ce produse ati mai folosit si daca v-au placut.








Primul produs este lotiunea tonica de la Balea care nu mi-a placut pentru ca are alcool in ea si acest aspect nu imi place la un toner si nu o voi recumpara. Mentionez ca nu prea citesc etichetele .


Apa de toaleta Love de la Avon . Nu prea mi-a placut . Nu m-a dat pe spate nici nirosul , nici persistenta , macar nu a fost scumpa.



Am mai terminat si un sampon Syoss Full Hair 5 varianta de 500 ml. A fost ok , probabil o sa il recumpar, nu ma uimit , dar nici nu mi-a displacut. Obisnuiesc sa schimb la fiecare luna samponul , nu prea raman fidela unui singur produs.



Pentru corp am folosit acest deodorant Nectar Nature din Carrefour , insa nu mi-a placut si nu o sa il recumpar. Mirosea bine insa nu se pastra mirosul deloc ,iar la aplicare era mult prea innecacios.



Am terminat in cele din urma si pasta de dinti Vademecum despre care am scris aici . Pe scurt nu o sa o recumpar.



Am mai terminat si crema de zi Avon ambalajul vechi. Este o crema buna , hidrateaza bine , dar nu matifiaza atat de mult cum mi-as dori , insa eu am fost multumita si cel mai probabil daca va fi la promotie o voi recumpara.


Am terminat si o crema de seara de la Cosmetic plant  Bioliv ( review) cu care asta vara nu m-am impacat absolut deloc , insa odata ce a venit sezonul rece a fost mai bine si am reusit sa o termin. Este clar o crema doar pentru tenurile uscate, eu cu tenul gras nu o voi recumpara categoric.




O crema revitalizanta pentru picioare Avon . A fost buna , chiar relaxa picioarele si iti dadea senzatia de usurare .Merita.




O crema de corp care imi place foarte mult si o voi recumpara de la Elmiplant .



Desi urasc sa arunc produse neterminate , cateodata chiar nu am de ales. O sa arunc 2 produse pentru buze , un gloss de la Avon Dreamy Peach , nu era pigmentat, insa era confortabil pe buze, doar ca  eu nu prea folosesc gloss-uri si un ruj Calvin Klein Flutter ,rezista foarte bine insa nu m-a atras nuanta foarte mult.



Am avut o experienta neplacuta cu aceste dischete demachiante de la Ops , chiar au fost Ops! , bine ca am luat varianta mica de 30 de bucati. Erau fine , dar nu erau cusute si deveneau enervante atunci cand incercat sa iei din ele.











Recomandare     : 








































Comentarii

Postări populare