Machiajele lunii Decembrie 2015

Buna tuturor!

Luna asta a fost atat luna cadourilor pentru mine ,dar si cea a cumparaturilor, iar o parte din produsele noi achizitionate au fost deja folosite si testate . Am descoperit cateva produse care m-au incantat, dar am si redescoperit altele care erau cam uitate in sertar .



Unul dintre aceste produse noi incercate este fondul de ten Vichy, pentru care va urma un review separat in ianuarie si o sa va dau mai multe detalii atunci. Insa pot spune ca mi-a placut si a fost o placere sa il folosesc luna acesta .




Peste fondul de ten , pentru setare am folosit pudra de la Yves Rocher , care are un ambalaj superb si macar pentru el am tot accesat pudra toata luna. Desi este o pudra buna , tind sa cred ca e totusi prea scumpa pentru ceea ce face. Insa din cand in cand meritam si ceva mai deosebit.




Rujul preferat din luna asta a fost Avon - Berry Bright, din gama Ultra Color , perfect pentru perioada sarbatorilor si pentru sezonul rece si persista destul de mult pe buze. Este una dintre nuantele mele preferate din colectie.






Pentru gene am folosit acelas rimel ca si luna trecuta de la Rimmel , destul de bun si el , insa intotdeauna se poate si mai bine , asa ca vom trece la un altul pentru luna viitoare.




Pentru fardul de obraz am optat pentru acest duo de la Elf care are si pudra de contur si blush , un duo pigmentat si rezistent . Imi place foarte mult si pe viitor intentionez sa imi cumpar si o alta varianta.




Un creion jumbo pe care l-am folosit foarte mult luna asta a fost de la Loreal , si desi nu este cremos si este mai tare ,odata aplicat rezista foarte bine , nu se strange in pliuri chiar si fara primer si este excelent si ca baza pentru alte farduri,




Tot pentru machiajul ochilor am folosit si acest fard de la Elf din gama Long-Lasting Lustrous  -Celebration , pe care l-am folosit in coltul intern al ochilor si arata foarte bine . 


Luna asta am optat pentru farduri mai stralucitoare si sidefate , si cel mai mult am folosit fardul de la Loreal -Metallic Lilac ,care imi place foarte mult 



si o paleta random Role Rose, dar care are farduri pigmentate si rezistemte si chiar si farduri pentru sprancene , cei drept pe care inca nu le-am folosit. 



Si in cele din urma un produs de care nu m-am despartit chiar si atunci cand nu vroiam sa imi fac un machiaj , este rimelul de spancene Elf , fixeaza si coloreaza placut sprancenele fara sa fie prea intense . Cred ca va fi preferatul meu si pentru lunile urmatoare.


























Machiajele lunii Septembrie 2015

Comentarii

Postări populare