Lacuri de unghii pentru iarna - 2015

          Buna tuturor!

         La fe ca si la rujuri , iarna optez foarte mult pentru oja rosie ,insa nu neglijez ojele cu sclipici auriu sau ojele verzi care imi amintesc de bradul de Craciun.

          Iata ce am ales din colectia mea.

       Ojele cu sclipi sunt perfecte pentru toate mesele festive. Si daca esti ca mine , nu foarte talentata in modele pe unghii , aplicarea unui strat de oja cu sclipici iti va salva manichiura din a fi banala.




Gabrini nr B03,Colleen nr 141,Flash nr108 ,Farmasi, nr 206



        Din categoria oje in nuante de rosu am ales doar 3 variante care mi-au placut mie cel mai mult.



Colleen nr 166, Farmasi , nr 31,  Rimmel, nr317


          Cat despre nuantele de verde , cel mai probabil le voi purta in decembrie in preajma Craciunului ca si accent pe o singura unghie , dar si o oja alba pentru ca , desigur, mai intai de toate  Craciunul inseamna alb si rosu . 




Farmasi nr 02, 150 si 122









Recomandare :  Rujuri pentru iarna - 2015  















Colectia mea de oje : nuante de rosu,roz sau orange







Colectia mea de oje : nuante naturale










Comentarii

Postări populare