Machiajele lunii Noiembrie 2015

          Buna tuturor!

         Iata ca s-a terminat si toamna si ne pregatim incet de iarna , care daca stam mai bine si ne gandim este un anotimp foarte frumos si ar trebui sa ne bucuram ca avem parte de el . Ma simt foarte entuziasmata cand ma gandesc la zapada , la sarbatorile de iarna , la decoratiunile de iarna , la cadourile de Craciun, la masa de Craciun si la venirea unui an nou.

    Si pentru ca nu am uitat de luna Noiembrie , o luna foarte importanta pentru mine , luna in care m-am nascut , luna in care imi sarbatoresc ziua de nume impreuna cu sotul si fiul meu , deci primim multe cadouri;)) , iata care sunt produsele de machiaj pe care le-am folosit cel mai mult in aceasta luna.



     Luna asta am folosit foarte multe produse pe care vreau sa le termin, pentru ca le am de ceva timp si nu vreau sa expire. Printre ele se afla si luciul de buze de la Revlon Super Lustrous Lipgloss - 21 Pink Crystals , un gloss foarte bun care imi place doar ca nu sunt adepta luciurilor .


         Pentru  buze am mai folosit foarte mult si acest creion de buze de la oriflame din gama veche in nuanta Nude Pink si sper sa il termin . Este foarte bun si nuanta este foarte naturala.





          Pentru ca am avut cateva imperfectiuni de acoperit am folosit cu spor corectorul Catrice , un produs pe care oricine trebuie sa il aibe .


       Luna asta am inceput un nou rimel  Super Curler de la Rimel pentru care va urma si un review.



       
Pentru fata am folosit doua produse care si ele se afla pe lista cu produse pe care vreau sa le termin. In primul rand  corectorul The One Illuskin care nu imi place deloc  si fondul de ten matifiant de la Avon care este destul de bun ,insa  vreau sa il termin pentru ca mi-am cumparat cam multe fonduri de ten in ultima perioada si vreau sa scap de cele vechi.



        Paleta de farduri cel mai des folosita a fost de la Miss Sporty. O paleta cu nuante pamantii si potrivita sezonului de toamna . Fardurile sunt pigmentate insa destul de prafoase, dar isi fac treaba bine  si timand cont ca sunt foarte ieftine merita incercate.



         Un produs care imi place foarte mult este fardul de ochi lichid Supershock de la Avon- Pink Party , este foarte rezistent atat singur cat si ca baza pentru alte farduri.



       Tot ma straduiesc sa termin si acest ruj de la Elf -Nostalgic. Este din gama Esentiala si mie imi plac foarte mult rujurile din gama asta , sunt foarte rezistente pentru pretul lor , insa nuanta asta este mult prea deschisa si purtata singura arata ca si cum buzele ar fi "palide" ., insa incet incet cred ca o sa termin si acest ruj.




         Luna asta am fost innebunita dupa nuanta de mov din aceasta paleta , mi s-a potrivit foarte bine  , este intensa  , cei drept putin prafoasa ,dar foarte frumoasa  Este o paleta de la Avon dintr-o editie limitata.




       Blusul meu preferat din cele pe care le detin este de la Hard Candy si din pacate nu il mai gasesc , este o combinatie de bronzer cu sidef auriu si un blush roz , foarte frumos.














Comentarii

Postări populare