Produse descoperite in 2015

Buna tuturor!

Iata cateva dintre produsele pe care le-am folosit pentru prima data in 2015 si mi-au placut . Cu siguranta au fost mai multe insa nu le mai am asta pentru ca nu intotdeauna recumpar un produs imediat ce il termin, de cele mai multe ori pentru ca am alte produse pe stoc , dar sunt si situatii cand vreau sa incec si alte produse ,din dorinta de a descoperii ceva la fel de bun , dar mai ieftin sau mai bun si atat.

Sunt atat produse de ingrijire cat si de make-up.



In primul rand este crema de la Elmiplant care mi-a placut foarte mult si mi s-a potrivit ata mirosul ei cat si textura si modul cum mi-a lasat pielea.



Demachiantul pentru ochii Balea din Dm ,si el este foarte eficient , imi place ca nu este bifazic si deci nu este uleios , indeparteaza foarte bine  si rapid machiajul.





Spray anticadere Gerovital. Exceptand faptul ca are alcool si parul se ingrasa mai repede ,este foarte eficient , rezultatele se vad imediat, chiar de la primele aplicari . Un produs pentru par foarte bun .




Creion Jumbo Nyx - Milk. Cred ca toata lumea pasionata de make-up a auzit de acest produs. Cei drept si eu , doar ca doar anul acesta am indraznit sa il cumpar .Chiar se merita , este foarte pigmentat , intensifica culorile si le ofera rezistenta.




Spray de fixare al machiajului Aura din Dm . Un produs ieftin si bun . Trebuie macar incercat.






Creion de ochi Loreal . Cred ca sunt la al treilea in acest an ,imi place foarte mult ,este foarte rezistent si desi este mai scump , sub pretul lui nu am gasit alta varianta care sa functioneze la fel de bine.




Corector Catrice. Desi este demult pe piata abia anul acesta m-am hotarat sa il cumpar si este perfect pentru a acoperii imperfeciunile tenului, exceptie zona ochilor pentru ca usuca zona unde este aplicat. Un minus insa la acest produs am gasit a fi faptul ca expira la 6 luni de la deschidere si eu cel putin nu il pot termina in 6 luni , insa pretul lui mic anuleaza acest mic detaliu.








Gene false Melkior . Am folosit mai multe variante si mi-au placut foarte mult. Sunt foarte confortabile , nici nu  simti ca le porti, banda este flexibila si subtire, si costa destul de putin , sunt 20 de lei. 

Un alt produs foarte laudat si pe care l-am folosit in 2015 este samponul uscat Batiste. Foarte , foarte bun. Acum am varianta Cherry si miroase grozav.




Gelurile de dus Yves Rocher- Jardins du Monde sunt foarte bune ,cine le-a incercat cu siguranta a ramas cu o impresie placuta , insa varianta cu cafea este de departe preferata mea, iar asta vine din partea unei persoane care nu consuma cafea. 


Luciu de buze de la Loreal Caresse in nuanta 402  , este pe langa o nuanta superbe , este un luciu rezistent si foarte pigmentat. 



Ultimul produs este de la Elf si este rimelul lor de sprancene  , pe care il folosesc in fiecare zi , chiar daca nu le conturez , cu acest rimel se fizeaza  si par mai definite , mai pline. 























Comentarii

Postări populare