Rujuri pentru iarna - 2015

          Buna tuturor!

      
          Iata ca a venit si iarna si pe langa aranjarea bradului si decorarea casei , am reorganizat si produsele de make-up astfel incat cele potrivite sezonului rece sa aibe prioritate.
       In toata aceasta perioada atat pentru unghii cat si pentru buze ador sa folosesc nuante aprinse de rosu. Am adunat cateva din colectia mea si o sa va arat pe care le voi purta eu in iarna asta.




       In primul rand am ales aceasta nuanta aprinsa de la Maybelline ColorSensational-Vivid Rose , un roz aprins care sa ma mai scoata din rutina atunci cand port prea mult rosu. Este un ruj care imi place foarte mult , insa nu l-am prea purtat si am zis sa profit acum de el. 



         Un alt ruj care imi place foarte mult este si acesta de la Avon - Berry Bright, din gama Ultra Color care este preferata mea de la ei, sunt foarte pigmentate si rezista foarte bine pe buze.



       Al treilea ruj ales de mine este de la Elf din gama esentiala , este rosul clasic , perfect de purtat de Craciun , si la alte petreceri, dar si zi de zi . Nuanta este Fearless. 



        Un ruj care mi-a atras atentia din prima clipa este acesta de la L'oreal Universal lip glow care este un lip tint , ce ofera un rosu natural buzelor, pentru mine foarte potrivit in zilele cu zapada cand nu folosesc asa mult machiaj.



      Nu in ultimul rand am ales si un ruj nude-pink ,pentru ca era imposibil sa folosesc atatea nuante aprinse , aveam nevoie si de ceva mai lejer , in special pentru momentele cand vreau sa imi fac un machiaj al ochilor mai intens si am ales de la Avon nuanta Lovey dovey pink.



















Comentarii

Postări populare