Beauty review : Bioliv Antiaging Cremă Contur Ochi

       Buna tuturor!

      In lupta mea cu prevenirea ridurilor folosesc doar produse antirid si antiage , asta pentru ca merg pe sintagma  mai bine sa previi decat sa tratezi. 
       Iata o gama de produse de ingrijire care promite tratarea ridurilor motiv pentru care trebuia sa o incerc si eu. Dupa dezamagirea pe care am avut-o folosind crema de seara antirid Bioliv (vezi review-ul aici ) am zis ca poate am mai mult noroc folosind crema de ochi din aceeasi gama.
       Gama Bioliv apartine brandului romanesc Cosmetic Plant  si are ca si ingredient principal uleiul de masline. 
        Crema contur de ochi Bioliv Antiaging se prezista intr-un ambalaj de sticla ,iar capacul este de plastic , are 30 de ml ,iar pretul este unul mic pentru cantitatea oferita , aproximatil 20 in functie de magazin .
    Crema este destinata tenurilor normale sau uscate ,iar varsta targhet este 35 pana la 65 . Asa cum spuneam imi place sa previn decat sa tratez , nu cred ca trebuie sa astept pana la 50 de ani sa folosesc aceasta crema , mai ales ca zona ochilor este una din acele zone care sunt printre primele zone ale fetei afectate de riduri.
         


         Iata si detaliile de pe site : 

     Hrănitoare, hidratantă şi emolientă, crema contur ochi Bioliv uniformizează relieful pielii, netezeşte ridurile şi întârzie apariţia unora noi. Conţinutul în ulei de măsline BIO şi extract BIO din frunze de măslin alături de ingredientul activ bazat pe o tripeptidă şi de uleiurile din sâmburi de struguri şi germeni de grâu, vitaminele A, E şi pantenol asigură o îngrijire ideală pielii sensibile din jurul ochilor.

Testele in vitro* au demonstrat o stimulare a sintezei colagenului şi a acidului hialuronic în celulele pielii.

Testele in vivo* au indicat o diminuare a volumului ridurilor din jurul ochilor (laba gâştei) cu 21% şi a adâncimii acestora cu 15%, după două luni de aplicare.

Nu conţine parfum.

* teste efectuate de producătorul ingredientului activ

Mod de utilizare: Se aplică zilnic dimineaţa şi seara, în jurul ochilor, pe pielea perfect curată, prin mişcări uşoare de masaj. Pentru rezultate optime utilizaţi cremele antirid de zi şi de noapte Bioliv antiaging.

       Iata si parerea mea.

     Folosesc aceasta crema de cateva luni si cu siguranta o sa ma mai tina cateva luni bune . Cantitatea este destul de mare pentru o zona atat de mica. 
      Desi am putea sa ne gandim ca este o crema grasa si intra greu in piele , nu este deloc asa , este o crema chiar lejera ,si intra destul de repede in piele astfel incat totusi sa permita sa si masezi putin zona cu crema.
        In tot acest timp de folosire , si cred ca a fost suficient pentru a putea vedea rezultate, nu am vazut nimic semnificativ. Ridurile din zona ochilor nu au fost reduse si parca s-au mai marit, deci nici macar sa previna aparitia altora noi.
          Desi este o crema placuta ce nu mi-a cauzat neplaceri, iritatii ale ochilor sau orice alt disconfort , nu o voi recumpara si nu recomand folosirea unei astfel de creme care nu are nici-un fel de efect in tratarea ridurilor asa cum promite.










Comentarii

Postări populare