Beauty review : L'Oreal Rouge Caresse Lipstick

        Buna tuturor!

      Sunt o iubitoare a rujurilor Loreal sunt printre preferatele mele . Recent am adaugat cateva rujuri noi de la ei din game diferite , una dintre ele fiind Rouge Caresse.
      La acest ruj m-a atras in primul rand ambalajul ,diferit de ceea ce eram obisnuita pana acum. Este un ambalaj argintiu invelit i alt ambalaj transparent pe care se poate observa scris Loreal Paris.


       Am optat pentru o nuanta naturala , un roz pal care mi se potruveste .
Nuanta mea este 03 - Lovely Rose

         Forma rujului este una rotunda insa nu deranjeaza in aplicare , avand o dimensiune ce permite aplicarea fara sa se deoaseasca conturul buzelor(asta in cazul unor buze in dimensiuni "medii" asa cum am eu).



       Rujul este pigmentat , ofera o culoare uniforma ,si se aplica foarte usor. Este un ruj hidratant insa nu este cremos, se simte foarte confortabil pe buze . Cu toate astea nu prea persista pe bune si trebuie reaplicat destul de des, aproximativ dupa 2 ore maxim.
Pentru mine este un aspect destul de important , nu vreau sa imi petrec ziua aplicand mereu la ruj, ceea ce ma face sa nu mai recumpar acest ruj. Insa in rest este un ruj bun care merita macar incercat.


Recomandare : Beauty review : LOREAL COLR RICHE SERUM ANTI AGE RUJ DE BUZE










Beauty review : L'Oréal Paris Color Riche Extraordinaire lip gloss







Rujuri de toamna 2015

Comentarii

Postări populare