15 lacuri de unghii pentru toamna 2015

         Buna tuturor !

        Cat de grozav este cand vine toamna si putem purta acele oje pe care in mod normal evitam sa le purtam in celelalte sezoane pentru ca ni se pare ca nu se potriveste cu vremea de afara sau cu nuantele oferite de natura.
        Ma simt de parca am inceput un eseu pentru scoala . Ca sa nu mai lungim vorba iara ce am ale din colectia mea pentru toamna asta in materie de oje .


Am ales 15 nuante si am incercat sa fie cat mai variate pentru a scapa de tiparul ojelor gri sau visinii.


          De la Oriflame  nuanta Taupe si de la Elf Smoky Brown. 2 nuante specifice sezonului rece , sunt asemanatoare atat ca nuanta cat si ca rezistenta . 2 nuante pamantii care aduc aminte de zilele ploioase  si mohorate , de noroiul si frigul de afara . Ca sa nu ne intristam zic sa ne luam o ciocolata calda si sa continuam.


           O oja cu foarte mult sclipici de la Golden Rose Galaxy nr 20 si o oja de la Bell Cosmetic nr 811. Chiar daca nu am considera sclipiciul nepotrivit pentru un sezon rece  trebuie din cand in cand sa existe si acel pic de glam , de acea stralucire care sa ne scoata in evidenta si sa ne bucure zilele de toamna.



             Elf in nuanta Cramberry , si Avon in nuanta Berry Sky. Nu puteau lipsi ojele burgundi  care reprezinta cu brio sezonul de toamna si inlocuiesc ojele rosii pentru sezonul acesta. Ofera aceeasi eleganta ca si lacurile rosii si consider ca nu trebuie sa lipseasca din nici-o colectie.


                  In aceeasi tenta, 2 nuante visinii superbe : o oja de la Lady's, Brooklin nr 27 , una dintre preferatele mele si de la Avon Plush Berry.


            Oja neagra nelipsita si poarte potrivita daca aveti unghiile scurte , a mea este de la Golden Rose nr 71 , si o nuanta de albastru inchis care sparge oarecum paleta obisnuita a locurilor de toamna , insa este acea nuanta care este perfecta pentru o tinuta All Black , sau la nelipsita geaca de piele . Bell 302.



          Movul inchis il folosesc in acele zile de toamna cu soare si din colectie am ales Elf  - Purple Dream, o alta de la Flash Collection.



           Tot pentru zilele cu soare am ales tri nuante deosebite care amintesc de apusul soarelui . Farmasi nr 150,Avon Flaming Orange si Avon Gel finish , Limoncello . Combinate arata ca frunzele ce cad din copacii.


Recomandare  : Rujuri de toamna 2015 






Comentarii

Postări populare