Machiajele lunii Septembrie 2015

       Buna tuturor!

     Iata ca a mai trecut o luna si bineinteles ca vreau sa va arat ce produse de make up am folosit cel mai mult luna asta. Produsele pe care vi le arat le-am folosit pentru machiaj simplu de zi in care accent am pus pe buze , unde am folosit o nuanta inchisa , specifica anotimpului in care ne aflam .




        Pentru fata am folosit un fond de ten de la Oriflame Illuskin, este un fond de ten cu acoperire mica, pe care nu il recomand ,  nu uniformizeaza tenul , nu ii face mai mimic , in plus pentru un ten gras cum am eu nici atat nu il recomand pentru ca fata luceste la folosire , acum ca este mai rece afara am zis sa il mai folosesc ca sa il termin . 
        Pentru ochi am folosit baza de machiaj de la Avon ,am mai vorbit de ea, este foarte buna si o recomand, plus ca te tine foarte mult, pentru 15 lei chiar se merita.



        Pentru corectarea imperfectiunilor si a cearcanelor am folosit un corector de la Avon din gama Ideal Flawless, un produs foarte prost , nu il recomand deloc, usuca foarte mult zona ochilor, daca gresesti ceva la machiaj in partea de jos nu te mai lasa sa stergi si sa corectezi , se strange sub riduri si mai rau le scoate mai mult in evidenta , si in plus spre final s-a rupt . In cele din urma l-am terminat pentru ca nu imi place sa arunc produsele pe care dau banii, insa nu o sa il recumpar nici daca ar fi gratis.
        Pentru ochi luna aceasta am folosit acest fard de la Loreal in nuanta Coconut , un crem mat fara sclipici care a functionat perfect ca baza pentru celelalte farduri.



          Un alt fard pe care l-am folosit luna asta este de la Oriflame in nuanta Black. L-am folosit mai mult ca sa imi fac un cat-eyes , sau pentru un machiaj complet daca era seara. Aceste farduri individuale de la Oriflame nu imi plac in mod deosebit  desi am auzit lucruri bune despre ele , mie mi se par si prafoare ,fara prea multa pigmentatie , dar si putin uscate , rigide. 
         Pentru gene am folosit noul rimel Avon Big False Lash pentru care am facut un demo aici .



         Creionul meu preferat este de la Loreal Super Liner Silkissime  in nuanta Seductiv Black , este un creion super bun, rezista foarte bine pe linia apei , sau la baza genelor , este preferatul meu in acest moment si l-am tot folosit luna Septembrie.



          Blush-ul din luna asta a fost de la Elf din gama studio , in nuanta Berry Merry, perfect pentru toamna si destul de rezistent.   
        Pentru buze asa cum spuneam am folosit nuante inchise , si  cel mai mult am folosit acest gloss de la Loreal Caresse in nuanta 402 Milady, un glos care imi place foarte mult si o sa continui sa il folosesc si in celelalte luni de toamna.










 Rujuri de toamna 2015

Comentarii

Postări populare