Beauty review : Avon Bold Lipstick

     Buna tuturor!

     In postarea de azi vreau sa va vorbesc despre un ruj pe care il am de ceva timp in colectia mea. Gama Bold a celor de la Avon a aparut de aproape un an si dupa cui ii spune si numele ar trebui sa fie un ruj foarte pigmentat in culori vibrante care sa iasa in evidenta. Poate din cauza asta la lansare nu aveai cum sa iti alegi un ruj nude , toate erau in nuante diferite de rosu ,coral ,visiniu , cam pe acolo. Pentru mine a fost o dezamagire acest luru pentru ca sunt o fana a buzelor nude , insa m-am incumetat si de curiozitate am achizitionat si eu un ruj din gama asta.



      Ambalajul este cel clasic al rujurilor Ultra Color ,negru cu argintiu si partea de sus transparenta ,care in mod normal ar trebui sa ajute la identificarea culorii rujului insa nu pori vedea culoarea prin acel capac, eu una tot la eticheta ma uit , e cel mai simplu.


     In prezent paleta lor de culori s-a extins ,au si nuante mai apropiate cu culoarea buzelor , se gasesc in total 14 nuante de ruj . Nuanta aleasa de mine a fost Bright Nectar ,o nuanta perfecta pentru zilele calduroase .




      Pare un ruj mat insa in momentul cand il aplici este hidratant si ofera un usor luciu buzelor, Nu are sidef sau particule sclipicioase si poate fi purtat de oricine indiferent de varsta. Este confortabil pe buze, are mai degrama o textura de luciu pigmentat. 



       In poza de mai sus am folosit si lip liner asta pentru ca de unul singur nu este foarte pigmentat, iar in momentul cand incerci sa aplici mai multe straturi incepe sa se stranga destul de rau in ridurile buzelor.
       Nu rezista foarte mult pe buze , doar cateva ori , aproximativ 2 sau 3 ore maxim.
       Din descrierea celor de la Avon aflam ca rujul contine vitamina E ceea ce se simte , dupa cum spuneam este hidratant , si are Spf 15  , detalii pe care le regasim mai la toate rujurile de pe piata . Eu una nu gasesc ca ar fi cu ceva mai deosebit acest ruj si nu il voi mai recumpara.













Comentarii

Postări populare