Beauty review : L'oreal Color Riche Serum Antiage

             Buna tuturor!

       Cand cei de la Loreal Paris au lansat acest ruj , au vrut cu siguranta sa vina cu ceva nou, inovator insa tind sa cred ca nu a fost asa. Ei au vrut sa vina pe piata cu un concept 2 in 1 , ruj si tratament antirid. Adica in timp ce purtam un ruj , acesta lucreaza si ne "intinereste" buzele.
             Am testat acest ruj si iata care sunt observatiile mele. 


        Ambalajul este unul deosebit, mie imi aseamana cu un decolteu. Nu stiu daca  asocierea culorii osii cu auriu este cea mai buna , insa pe mine ma multumeste aspectul acestui ruj .


         Nuanta pe care am ales-o este o nuanta superba S 503, perfecta pentru sezonul de toamna , si cred ca se potriveste la toate tipurile de ten . 


      Forma rujului este una deosebita , sub forma de lacrima , care desi ajuta la aplicare , tind sa cred ca a fost facuta mai mult cu scop comercial. In interior are tratamentul anti-imbatranire care de fapt este un balsam menit sa ofere hidratare . pana la urma cel mai bun tratament antirid este hidratarea, nu ?
       Serul anti-inbatranire  contine  acid hialuronic , colagen, proxilan, toate pentru a intineri vizibil buzele .
           


         In poza de mai sus am testat rujul cu si fara partea din mijloc . Din cate am putut observa nu influenteaza cu nimic intensitatea sau pigmentatia rujului.



         Culoarea este foarte intensa , si rujul este cu adevarat hidratant. Nu cred ca un astfel de ruj ar putea trata buzele, cel mult le poate hidrata si netezi pentru un aspect placut. 
           Este un ruj care sigur va va ramane pe ceasca de cafea , insa care va va ramane pe buze in alte situatii fara sa fie necesare multe retusuri.
          Este un ruj care mie mi-a placut foarte mult si care cu siguranta merita incercat .


Recomandare : Rujuri de toamna 2015










Beauty review : L'Oreal Rouge Caresse Lipstick

Comentarii

Postări populare